♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Lina Råneby - 1 december 2010 22:45

Kvällen har sprungit iväg, vi har bara myst och myst. Nu sitter vid i köket. Älsklingen lagar mat nu lite sen middag sådär. Köttbullar och spagetti får det bli. Leon har precis fått en ny matsort vi har gett honom. Han har spytt pytteliten än så länge så vi håller tummarna här hemma för att det ska förbli så. Efter maten ska vi kolla på tv och fuskspela lite poker på samma bord som Vicky! Haha ibland får man vara busig. I morgon ska Leon hem till sin farmor en stund. Vi vill så gärna att han ska lära sig lika bra Assyriska som Svenska! Jag vill också lära mig, det är bra sen när Leon kan gå på "skola" och lära sig då kan jag också passa på att smita med på lektionerna. 

Leons småkusiner var förbi här i kväll också på en fika och lite mys, tråkigt nog var inte Leon på humör för det så det får bli mera en annan gång!


Nej nu ska jag vara social mot min käre man och mysa med min son. Vi hörs i morgon igen och då har jag förmodligen lite roliga bilder och dela med mig av.


   Leon i sin nya mössa och scarf!

Av Lina Råneby - 1 december 2010 16:16

Nu har vi precis kommit hem från en runda på stan! Det var minst sagt iskallt, tror mina ben behöver värmekuddar för att komma igång igen. På hemvägen trängde vi oss in i en full buss, allt för att inte behöva gå dom två stationerna. Fick massa gjort på stan, allt förutom det viktiga!! Köpte lite smått till Leon som jag visar sen. Även en tidig födelsedagspresent/julklapp åt min älskling. Jag var bara tvungen! Vicky köpte ett par skitsnygga skor som jag blev lite svartis på, hade lätt velat haft dom!


Lillälsklingen har sovit i vagnen hela tiden, det var fem timmar sen han åt och han har sovit sen dess. Han måste varit utslagen sen skriket i morse! Väntar mig att han snart vaknar och vill ha käk! Sen ska vi mysa en massa om han är på bra humör vill säga! Ska plocka undan lite här hemma också och förbereda för en myskväll med min älskade man! Vickan ska sova hemma i kväll så jag har besämt myskväll med älsklingen! Hoppas på en bra kväll! 


Ska höra med mamma om hon vill komma och mysa lite såhär på eftermiddagen, var ett bra tag sen vi sågs ju!


Leons outfit idag, han hade på sig en jätte fin Adidas dräkt som han fått av Emelie & Angelica. Lite stor, men det funkade efter Vicky hade fumlat med strumpor & uppvikningar! 

  

Av Lina Råneby - 1 december 2010 11:45

Goddag världen! Vi blev väckta av en riktigt arg liten Leon. Han skrek och skrek och skrek nonstop i morse. Spydde jätte mycket men kunde inte bajsa. Till slut fick han fram bajset med massa hjälp och då blev han helt lugn från ingenstans. Nu är han dock igång igen, vet inte varför han är så arg?


Nu har han ätit. spytt och skrikit så förhoppningsvis mår han snart bättre. Ska pälsa på Leon en massa massa kläder sen och bege oss ner på stan. En massa viktiga saker som behövs göras! Får hoppas att man inte fryser ihjäl. Dubbla byxor och dubbelt allt får det bli.


Tatueringen som min älskling överaskade mig med igår. Hur fin som helst!

 Blev tvungen att ta ett kort i nattens matning, såg så härligt ut när hela Sargons hand var under Leons rumpa. Vad jag älskar er.   

Av Lina Råneby - 1 december 2010 00:22

Mina ögon går snart i kors, jag har setat på Fujis hemsida och beställt bilder, tavlor, förstoringar och lite julklappar! Det tog en jävla tid och svårt att välja! Har jätte ont i huvudet, tror jag behöver en hel del sömn nu! Leon halvsover, han ligger och lurar i babysittern. Han hittade verkligen sin tumme nu ikväll, han sög som bara den!


Min älskling är iväg och tatuerar sig, lite konstig tid på dygnet. Men vem fan är normal? Väntar ivrigt för att få se resultatet. Han skulle skriva Lina på armen, men som jag fattat det blir det på bröstet istället. 


En natt macka kanske och sen lägga mig i sängen med Leon och invänta min älskade man!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards