♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

I'm the dream and you are my dreamer.

Av Lina Råneby - 30 november 2010 18:07

Då var det färdigstädat här hemma, och en bebis som faktiskt var ganska nöjd halva tiden iaf, det gick duga sen ville han sitta och titta på när Tant Vicky spelade poker då blev han nöjd. Han är rolig den lille plutten. All tvätt är tvättad, bara en maskin som ska in i torktumlaren! Skönt, nu kan jag äntligen andas ut känns det som. Och någon mat har jag inga planer på att laga heller! I morgon är det babymassage på schemat, Nathalie ska börja i min grupp med lilla Milo! Synd bara att det ska vara tjugo minusgrader i morgon jag hade ju inte tänkt gå utanför dörren. 


Jag anser själv att min blogg har blivit tråkig på sista tiden, någon som håller med? Förslag på hur jag ska förbättre den.


Lite bilder från senaste dygnet!

  

    

 
 
Ingen bild

M

30 november 2010 20:24

Jag har så dålig fantasi så kan du inte ge lite tips i bloggen vad man kan köpa i julklapp till en pojkvän? :)

 
Sofie

Sofie

30 november 2010 20:43

åh tack så mkt :D

De vet jag inte riktigt, haha :P Jag skulle promt ha text på latin och de skulle vara tre ganska långa rader. Höll på att leta ihjäl mig och tillslut hittade jag ett stycke ur en kentlåt som fick duga :P hehe.

http://soofieeklund.blogg.se

 
Tessa.

Tessa.

30 november 2010 21:08

Den är inte tråkig! Jag gillar att läsa om er vardag, vad ni sysslar med osv :D Bilder på er är alltid kul :D Fortsätt så som du gjort, tummen upp för det! KRAM

http://avaritia.blogg.se

 
Alessandra

Alessandra

30 november 2010 23:05

Man hittar dom på Ica och kicks bland annat.. På kicks kostar dom dock någon tia mer. Jag köpte mina på Ica och dom hade kampanj så dom kostade 160 för 2 :)

http://www.alessandra.se

 
Alessandra

Alessandra

30 november 2010 23:07

Jätte fina bilder :)
Har ni haft kul!

http://www.alessandra.se

 
Ingen bild

Anonym läsare

1 december 2010 20:16

Jag fullkomligt älskar dina rubriker, vet inte vart du får dom ifrån o de vill jag väl inte veta för jag gillar att läsa din blogg. Keep up the good work! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards