♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Never give up on someone you can't go a day without thinking about?

Av Lina Råneby - 1 december 2010 11:45

Goddag världen! Vi blev väckta av en riktigt arg liten Leon. Han skrek och skrek och skrek nonstop i morse. Spydde jätte mycket men kunde inte bajsa. Till slut fick han fram bajset med massa hjälp och då blev han helt lugn från ingenstans. Nu är han dock igång igen, vet inte varför han är så arg?


Nu har han ätit. spytt och skrikit så förhoppningsvis mår han snart bättre. Ska pälsa på Leon en massa massa kläder sen och bege oss ner på stan. En massa viktiga saker som behövs göras! Får hoppas att man inte fryser ihjäl. Dubbla byxor och dubbelt allt får det bli.


Tatueringen som min älskling överaskade mig med igår. Hur fin som helst!

 Blev tvungen att ta ett kort i nattens matning, såg så härligt ut när hela Sargons hand var under Leons rumpa. Vad jag älskar er.   

 
 
Carro

Carro

1 december 2010 12:22

Ja, det är inte kul alls! Michaela kommer och hämtar oss så att vi kommer till sjukhuset trots allt. En sköterska som ringde upp mig sa att det var ännu bättre att komma nu så att de kan kolla förkylningen också. Två flugor i en smäll :)

http://www.carrox.blogg.se

 
Becca-Mamma till Ellen

Becca-Mamma till Ellen

1 december 2010 14:31

Ellen har varit exakt likadan. Man hör hur hela magen kör på henne men hon får inte ut någonting :( Har gett henne lite minifom droppar så jag hoppas det hjälper. Hon har iaf somnat nu så förhoppningsvis är hon lite gladare sen.

Vilken fin tatuering han gjort :D

Ja, det är fruktkött i den men inte jätte mkt. Jag är också lite känslig mot det nämligen :p
Kram

http://booken.blogg.se

 
Alessandra

Alessandra

1 december 2010 17:43

Fina bilder! Fint av honom att tatuera in ditt namn :)

http://www.alessandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards