♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina Råneby - 29 juni 2010 00:11

Nu var man 20 år gammal och inte ett barn längre! Nu känner man sig vuxen. Har haft en underbar dag tillsammans med mina nära och kära. Den enda som fattades är hjärtat Sara som är på ön med sin familj! Vi var hemma hos oss och fikade och hade det jätte trevligt. Fick jätte jätte fina presenter av alla som jag är så glad över! Riktigt mysigt att fylla år ju! Var ju ett helt år sen.


Efter att alla hade gått hem så gick jag mamma, älskling och lillebror ner på stan och gick och åt middag på Bambo City hur mysigt som helst. Bästa dagen. Sen åkte jag och älsklingen hem till Anna och Aidy en sväng och tittade på deras söta lilla hundvalp åh vad sugen man blir på att skaffa hund. Men vi får vänta för vi ska ju ha en liten bäbis snart och den kommer vara hundra gånger sötare :)


Nu ska vi bara mysa och lägga oss om ett tag för i morgon blir det IKEA för hela slanten tillsammans med Hindun & älskling!


      

Av Lina Råneby - 27 juni 2010 23:56

        


Nu sitter jag och Sara och lillebror i soffan och pratar skit och äter rabarberpaj! Ludwig kom hit  vid åtta tiden och nu har vi varit i vilsta och badat. Eller jag har inte badat men jag kollade så vackert på. En riktig sommarkväll är det idag klockan är tolv snart och det är 19 grader varmt ute! Åh vad jag älskar sommaren :)

 

Nu sjöng dom för mig! För idag blir jag 20 år!

Av Lina Råneby - 27 juni 2010 18:15

Idag är sista dagen som jag är tonåring! Tänk er den ni. I morgon är jag 20 dvs vuxen på riktigt! Vi spenderat några timmar i parkenbadet. Hur varmt som helst, nästan för varmt och massa folk. Men det var trevligt! Sen åkte jag och älsklingen och handlade inför mitt lilla kalas i morgon. Ska städa lite grann också och baka tårta, men måste vänta på Sara först för jag är inte den bästa tårtbakaren, behöver min assistent för att det ska bli kanoners.


Min lillebror kommer också om någon timme & ska sova hemma hos oss när mamma jobbar i natt. Så vi har köpt lite chips och dipp som vi kan smaska på ikväll. Men nu ska jag upp ur sängen och laga lite köttfärssås börja bli döhungrig.


Vi hörs senare med bilder och lite annat smått och gott =)

Av Lina Råneby - 27 juni 2010 01:50

    

Av Lina Råneby - 27 juni 2010 01:17

Idag har varit en jätte bra dag! Fixade ordning i sovrummet med bebissängen och allt så det ser mycket bättre ut. Flyttade upp tvn till vinden också, ska skaffa en platt liten sen när vi har råd med det för det får inte riktigt plats med en stor vanlig tv där inne. Solat har vi gjort idag och sen försökte vi grilla, eller vi grillade lite tills våra engångsgrillar gav upp och vi fick steka resten. Men god mat till max var det med sallad pommes och beasås. Mätt och belåten och efter det har vi inte gjort ett smack. Duschat och målat tånaglarna i princip! Är skittrött faktiskt och i morgon klockan 11 har vi bestämt att vi ska vara i parkenbadet och det ska vara 24 grader och solsken i mrogon så nu hoppas jag att vädret inte sviker oss.



Av Lina Råneby - 26 juni 2010 16:34

Idag är det lördag trots att det känns som en seg söndag! När jag kom hem i natt/morse så låg det tre iditoer och sov i våran soffa. Vicky & Sara i den ena och morfar som ett litet barn i den andra. Det hade blivit lite för mycket sprit för deras del antar jag. Vaknade av att Sara och Vicky väckte oss kanske tre fyra gånger helt i onödan. Men vid halv ett gick vi upp ordentligt. Varit och ätit lunch, nu tvättar jag och donar och fixar med papper och fixar ordning.


Idag går jag in i vecka 29! Tänk att det bara är 11 veckor kvar tills våran älskade son ska komma till världen. Det är helt fantastiskt. Ska ta kort på magen senare så att ni får se tänkte jag!


Ikväll blir det sola och kolla på film =)

Av Lina Råneby - 25 juni 2010 18:43

Jag sysselsätter mig genom att ligga i soffan med datorn på låren och tittar på när plutten spelar fotboll i magen! Det är otroligt hur grymt det ser ut utanpå magen.


  

Av Lina Råneby - 25 juni 2010 17:45

Så var det midssommarafton då! Inget speciellt om jag får säga mitt. Har legat och sovit länge sen duschat! Sen var vi nere och åt på Dennys jag och älsklingen. Skit mysigt att sitta i solen och äta fläsknoisette. Ingen av oss orkade laga mat efter all disk vi diskat. Så det fick bli god mat där nere. Vet inte vad man kan hitta på idag, det är ju perfekt väder för dom som sitter ute och firar midsommar!


Om jag orkar och om jag är pigg i morgon så blir det parkenbadet för hela slanten, jag vill sola mysa och bada! Känns på något konstigt vis som att det är söndag idag? Kanske för att allt är stängt och kollar man ut  från ballkongen är det inte många bilar som rör sig.


Hoppas att ni alla får en bra midsommar och att regnet håller sig borta hela kvällen!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards