♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Lina Råneby - 7 maj 2010 23:54

Hej där!

Nu är vi hemma älsklingen och jag, det blev en liten tripp till Aidy & Anna. Sen förbi Mcdonalds såklart och moffade lite grann. Nu ska vi lägga oss och försöka sova, ska vara barnvakt åt Mino i morgon på dagen sen är det ju kalas för Gabriel. Ramade in kortet som vi beställde också blev hur fint som helst, andra bilden är på dräkten vi fick av Jonas idag till våran lilla Bebbe! Sen ett kort på magen hur den ser ut nu, den börjar bli stor nu alltså!


Natti Natti


      

Av Lina Råneby - 7 maj 2010 19:20

Sitter hemma med Sara och Tina! Har nyss varit nere på Dennys och ätit lite grann, inget vidare om jag får säga mitt. Men det gick ju ner och det är huvudsaken. Har ingen aning om vad som händer. Känner mig konstig idag vet inte varför, är liksom inte på något humör alls. Kanske är hormonerna som spökar inom lilla mig? Hoppas det går över snart.


För övrigt går veckorna jätte snabbt nu tycker jag, går in i vecka 22 i morgon! Även fast jag längtar och vill att tiden ska flyga går det hyfsat snabbt. Jag och hjärtat låg och pratade om hur mycket vi längtar efter att få se vårat lilla mirakel. Tänk den dagen vi får hålla i honom och bara pussa honom. Se oss själv i honom.


   

   

          

          

Av Lina Råneby - 7 maj 2010 13:34

Godmorgon! Har sovit hur länge som helst, nästan i 12 timmar. Kan inte bli skönare. Hade fläkten på bara som gjorde att jag känner mig helt sjuk. Har nyss duschat och fixat oss ska laga lite lunch sen ner mot stan för att köpa present åt Gabriel som ska ha kalas i morgon!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards