♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Lina Råneby - 25 maj 2010 22:12

Jag drömde om dig i natt älskade bror, vi var ute och det var fint väder. Du log sådär fint som bara du kan le. Allt var verkligt, jag var gravid och du skojade om namnet vi har valt. Det kändes äkta.

Jag kommer nog aldrig kunna acceptera eller förstå att jag aldrig mer får se dig. Jag saknar dig varje dag, det går inte en dag utan att mina tankar går till dig. Jag önskar du bara kunde ha fått en dag till, vad som helst skulle göra allt för att få ge dig en sista kram. Du är min ögonsten och kommer alltid vara det. Och just nu när jag sitter och skriver om dig och tänker på dig så kommer din låt på mix megapol, jag ryser. Jag vet att du tänker på mig! Jag slutar aldrig älska dig.

forever and ever brother

  

Av Lina Råneby - 25 maj 2010 21:30

  

Av Lina Råneby - 25 maj 2010 21:19

Vilken jävla dag, det har verkligen öst ner hela dagen. Men jag var alert och tog cykeln i regnet till Vicky när jag hade vaknat. Och det enda vi har gjort är i princip legat i varsin soffa och tittat på tv, beställt hemkörnings pizza och tjockat oss. Men det har varit hur skönt spom helst. Och efter två timmar blev Elina lite pratglad också, i början var hon himla blyg!

Sen skjutsade snälla Kim hem mig, hämtade upp älsklingen också! Var hemma i två timmar och bara pratade och myste. Jag älskar närheten av dig baby.


Vi bestämde att i morgon ska vi hämta ut babystolen och köpa massa smågrejer åt bäbisen. Sen handla lite och laga middag och bara kolla film, göra ansiktsmask och mysa han och jag! Har bara blivit någon sån kväll. Men i morgon är våran kväll.


Såg i tidningen att det skulle bli varmt igen nästa vecka, så vi behöver ju inte vara allt för deppiga för att det regnar lite på oss!


Vicky skulle skicka en bild på magen jag tog tidigare idag så ni får se! Lägger in den då :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards