♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Lina Råneby - 24 maj 2010 17:03

Åh vad jag är irriterad för tillfället! Jag tvingade mig själv hem från Vicky för att jag var tvungen att tvätta. Tvätt överallt känns det som. Tvättstugan är ALLTID ledig, har inte kommit en enda gång utan att den varit ledig. Men just idag när jag släpar ner dom två stora ikea påsarna så är det någon som tvättar. Just nu sitter jag och tjurar som en liten unge. Vill inte diska eller göra någonting längre.


Cyklade iaf till Vicky i morse, där var Sara & Tina vidare mot djurgårdsparken för att sola, men det var inte så varmt som vi trodde utan snarare ganska kallt. Men vi satt där ett tag spelade kort och snackade skit. Sen åkte Sara & Tina så Vicky och jag gick hem till henne och bara tog det lungt.


Jonas skulle komma förbi om ett tag får jag hoppas? Köttfärsen är upptinad så det blir tacos som står på menyn! Sen får vi se om man orkar ta sig ut och spela basket med Tina & Sara. Det är inte helt omöjligt men just nu är jag som sagt var irriterad.


Hörs sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards