♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg under maj 2010

Av Lina Råneby - 16 maj 2010 19:24

Have you ever loved somebody so much it makes you cry?


Av Lina Råneby - 16 maj 2010 16:06

Idag är jag riktigt seg, gick inte upp ur sängen förns för en timme sen! Det liksom gick inte på något konstigt vis. Har tagit fram fläskfile på tining som vi ska äta ikväll och lagt in en tvätt i maskinen. Jag är så trött på att det tar två timmar för den att bli klar. Jag vill ha både en tvättmaskin & en diskmaskin tack!


Jag ska bara ta det lungt idag, eller ska väl städa hela lägenhjeten först :D

Av Lina Råneby - 15 maj 2010 22:59

Har haft en underbar dag tillsammans med Gabriel! Vi började dagen med att äta på Mcdonalds och gå runt på stan en sväng i det fina vädret, sen gick vi hem och väckte älsklingen min som redan var vaken! Dom åt pizza som tjockisar. Städade lite och donade hemme medans Gabriel klädde ut sig i min studentemössa. Sen gick vi en promand hem till mammi och Gabriel spelade fotboll med min älskade lillebror. Jag satt i solen och snackde skit med Mammi. Sen gick vi ner till stan och vidare till Årby. Hem till älsklingens familj en stund och sen spelade fotboll. Den där fotbollen har varit med hela dagen kan jag lova! Nu sitter vi med chips cola och tittar på simpsons the moive. Tror den lille Gabriel somnar snart efter all fotbollsspelande.


I morgon hoppas jag på fint väder för då blir det förmodligen till att åka till Saras stuga och bara grilla och mysa!


        

Av Lina Råneby - 15 maj 2010 12:05

Nu är jag vaken, jag är inte pigg för fem öre! Men det kommer framåt dagen. Blev väckt av Jonas som också fyller år idag, ett stort grattis till dig! Så det var bara att pallra sig upp och fixa sig lite snabbt. Sitter hemma hos dom nu med Gabriel, han spelar lite på sitt tvspel och jag ligger och kollar på datorn. Vi ska gå ner på stan och äta lite lunch om ett tag har vi planerat, för ikväll ska vi grilla! Vill att älsklingen min ska vakna också men jag kunde bara inte väcka honom utan jag lät honom sova vidare. Blir en riktigt lugn dag, vilket jag känner att jag behöver efter två relativt stressiga nätter.


Men vilket väder, var man inte lycklig innan så är man det definitivt nu!


  

Av Lina Råneby - 14 maj 2010 20:41

Nej nu ska jag bege mig iväg snart, så vi hörs i morgon!


  

Av Lina Råneby - 14 maj 2010 17:26

    

Av Lina Råneby - 14 maj 2010 14:11

Godmorgon bloggen! Gick inte upp förns nu och hjärtat ligger fortfarande kvar i sängen. Blev väldigt sent i natt, somnade inte förns det hade blivit ljust ute. Ett tecken på att sommaren är på väg frågan är väl bara vart är solen?


Har sovit skitkonstigt, har ont i högrahöftbenet så in i helvete. Så fort jag ställer mig viker liksom benet sig, usch och fy! Ska snart gå ner med all tvätt och hoppas på att det inte är någon annan som tvättar. Sen ska vi storstäda också tänkte vi, skönt såhär innan helgen!


Veckorna går så snabbt och jag vet att vissa tycker min blogg har blivit tråkig, men jag försöker får inte tiden att räcka till riktigt, speciellt med en dator som inte vill sammarbeta! Men idag ska det tas magbilder, får hoppas på att min mästerfotograf tittar förbi. I morgon går jag in i en ny vecka v.23 det går sakta men säkert framåt eller vad säger ni?



Av Lina Råneby - 13 maj 2010 16:12

Nu har vi kommit hem ifrån stugan! Vi hade det jätte mysigt. Åt så att det känns som att magen ska sprängas, vi grillade två gånger och åt och åt och åt. Det var i princip det vi gjorde. Mysigt med grillning och verkligen lantliv. Vi kollade film och satt och snackade. Somnade skönt men hade dessvärre lite ont i kroppen i morse. Sara den jäveln sov i skönaste sängen kände vi i morse, inte konstigt att hon sov som en prinsessa! I morse spöregnade det, det är det enda negativa med att vara i en stuga sådär. Men vi städade och fixade och åkte hemåt.


Hoppas på fint väder nästa vecka så kanske det blir en till tripp!

          

Skönaste bilden, vem är tjockast?


Nej nu blir det till att ta sig en dusch och fixa ordning sig för ytterligare en lång natt! Men med tanke på hur vissa folk snackar så kan jag inte yttra mig om det här!



Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards