♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg under maj 2010

Av Lina Råneby - 12 maj 2010 16:53

Goddag Bloggen! Nu har jag stressat klart nere på stan sprungit överallt för att få in alla papper i tid osv. Träffade Jonas snabbt för en fika. Sen har vi varit och handlat lite inför våran grillkväll ikväll. Vi ska ju ut till Saras sommarstuga, hur mysigt som helst grilla och bara mysa. Synd bara att jag inte får hoppa studsmatta :/


Datorn följer med så vi har musik, och kameran också så det kommer nog lite bilder sen! Om inte annat så hörs vi i morgon.



Av Lina Råneby - 11 maj 2010 22:48

   Min dator har bestämt sig för att inte sammarbeta med mig tydligen! Den är hur jobbig som helst. Men men, får hoppas att det går att skriva ett litet inlägg.


Jag och Sara tog cyklarna till viptorp. Var riktigt skönt att cykla, måste verkligen fixa ordning min så jag kan börja! Var där en timme eller två innan jag var tvungen att åka till stan.


Natten kommer bli lång och jag är trött och inte på bästa humöret. I morgon ska jag till stan och fixa en massa viktiga papper och sen äta lunch med Hanni Panni. Sen på eftermiddagen kvällen blir det till att åka till Sara stuga om allt går som planerat. Grilla och bara mysa! Spela lite anden i glaseto ch bli hur rädda som helst också, får se hur det blir med den saken!


Jag vill vara brun och ha sommar!

  

Av Lina Råneby - 11 maj 2010 16:42

Goddagens! I dag är det minsann tisdag som jag trodde att det var igår. Har sovit väldigt länge idag, känner mig ändå hur trött som helst. Kan inte bli segare. Efter att vi hade duschat i dag drog vi ner på stan jag Sara och älsklingen och åt buffe på bambocity, men det gick inte så bra för jag mådde illa som ett djur efteråt. Som vanligt när man äter något gott kan man inte njuta av det.

Magen börjar bli hur stor som helst känns det som, den är stenhård hela tiden!


Nu ska vi ta en cykeltur hem till Sara, sen har jag work to do ikväll. Usch vad tråkigt!

Av Lina Råneby - 10 maj 2010 21:04

Hello! Det blev en händelserik dag trots allt! Åkte ner till stan och åt Lunch sen mötte jag upp Sara och Tina. Vi gick och fikade och snackade skit. Vann lite pengar när jag spelade, så det blev lite shopping. Trosor, Tshirtar till älskling och en fin bikini. Eftersom Jonas dampade om att vi skulle följa med till badhuset så var det bara att passa på. Sara och Tina köpte också varsin. Hade det jätte skönt, det där måste bli en tradition på måndagar! Mino var med också, han tyckte det var jätte skönt i vattnet. Och Gabriel simmade runt som en liten valross!

       


Nu är jag irriterad så hejs  

Av Lina Råneby - 10 maj 2010 13:01

Jag var lite tidig med veckodagarna såg jag sen förra inläget! Det är ju bara måndag idag! Lite förvirring får jag faktiskt erkänna.


Nu har vi fixat oss och ska bege oss ner på stan och äta lite lunch, ska försöka hitta ett fint spjälskydd till plutten också!

  

Av Lina Råneby - 10 maj 2010 10:51

Godmrogon, vakande verkligen tidigt idag med tanke på att det inte fanns någon klocka som ringde. Gick upp för att kissa och sen la mig igen. Helt meningslöst jag var inte trött för fem öre. Så jag ringde och väckte Vicky & snackade lite skit. Ska äta en macka snart, har börjat slarva lite med det senaste tiden och det måste bli förbättring! Sen ska jag krypa ner och väcka min älskling. Kolla om han fortfarande har ont i nacken eller om vi kan gå till badhuset idag. Perfekt väder för att hitta på nåonting. Det är verkligen grått ute när man tittar ut.

Får se om det blir storhandla av idag, skulle faktiskt behövas!



Av Lina Råneby - 9 maj 2010 22:48

Så var det kväll igen, åkte ut på en cykeltur med Tina och Sara tidigare idag. Var hur roligt som helst. Vill laga min cylkel också så att jag kan börja cykla. Nu sitter vi här hemma och kollar på tv, älsklingen kom hem för ett tag sen också. Vi var nere på Shell och köpte en massa gott inför kvällen.


Vi hörs i morgon och då med bilder :)

Av Lina Råneby - 9 maj 2010 16:11

Sitter hemma och lyssnar på End of the road hur högt som helst! Hjärtat mitt åkte nyss till Skiftinge! Skönt att vara lite själv, ska dammsuga och fixa ordning lite. Ta fram någonting från frysen vi kan laga ikväll.


Hann aldrig skriva någonting igår, det var barnkalas för hela slanten på dagen och kvällen spenderades i skiftinge! Riktigt rolig dag/kväll måset jag få säga. Vi hade planerat att vi skulle gå till badhuset idag, men vakande sent & jag känner mig inte helt frisk, halsen gör ont och huvudet hänger inte riktigt med som det ska idag, känns tungt som att jag hade feber.


Det är jätte fint väder ute, fast solen inte är framme. 15+ grader, sommaren börjar krypa sig på sakta men säkert hur underbart som helst!

Sargon - 123

Tina - VAAAAa?

Hahahahahhahahahha

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards