♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Lina Råneby - 5 juni 2010 21:29

Goddag Lördagskväll!

Gårdagen spenderade vi först på Dennys genom att äta god middag! Sen var vi hemma hos oss på ballkongen bara satt och mös och lyssnade på musik. Sen drog vi vidare mot Rothoffsparken, där var det en massa folk men vi satte oss vid en bänk och hade det jätte trevligt. Sen kom Tina och lite annat folk också. Trevligt trevligt, men när jag höll på att frysa hjäl gick vi till stan och åt. Richard var skitfull så man hade någonting att skratta åt kan jag lova.


Idag har vi gått hela vägen till djurgårrn där vi kollade på min lillebror som sjöng och dansade så fint! Riktigt härlig dag, nu har vi nyss ätit lite kyckling och pommes. Alla är sega men någonting ska hittas på innan vi ger upp och kollar på wallander. Har säkert 5-6 Wallander filmer här så det finns ju något att göra trots allt.


Ett sommartecken igår var att jag och Sara målade tånaglarna, åh vad jag älskar sommaren!


Går in i vecka 26 idag, veckorna går faktiskt relativt fort nu tycker jag! Är ganska trött på att vara gravid om jag ska vara ärlig så det kan faktiskt få gå fortare, har fått små streck på magen som förmodligen är början till bristningar. Jag som trodde jag skulle ha turen att slippa det.

    


Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards