♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Lina Råneby - 6 juni 2010 00:12

Jag är så tacksam över det jag har!

Jag är så glad att jag lever det livet jag lever.

Jag är så nöjd med nästan allt i tillvaron.

Just nu känner jag enbart lycka.

Jag älskar dig Sargon Moshi.


Har varit ute en sväng, var i Borsökna och i Hållsta där idioterna badade! Eller ska jag vara ärlig är jag rätt svartsjuk, jag hade också velat hoppa i bara! Men för att vara på den säkra sidan så tar jag inga såna risker. Till slut efter mycket tjat doppade Richard sig lite snabbt eftersom han har lovat. Nu är vi hemma och jag ska snart gå in i duschen, jag har grymt ont i bröstet/magen känns som ett tryck över allt som gör att jag har svårt att andas. Tror det har med pollen att göra, brukar få svårt att andas vår/sommar tid. Men har inte råd för fem öre att gå och hämta ut någon medecin nu så vet inte vad det finns för knep man kan hitta på. Hoppas förtillfället på att en varmdusch gör det enklare. Sen är det film dipp och chips som väntar. Härligare lördagskväll får man leta efter.


  


Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards