♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Lina Råneby - 24 juni 2010 17:21

Har legat i sängen nästan hela dagen! Har haft konstigt ont i huvudet, har känts som att jag har haft feber eller något. Kanske lite solfrossa sen igår? Men till slut när jag hörde att älsklingen dammsög och höll på så tog jag mig upp. Plockade ordning kläderna och fixade lite. Sen kom Sara förbi så nu sitter vi här och snackar skit.


Upptäckte att min cykel har blivit snodd, jag gråter blod! För det var den finaste och bästa cykeln jag haft i hela mitt liv. Åhå jag kommer gråta tills jag dör.



Av Lina Råneby - 24 juni 2010 01:13

Har varit dålig nu igen på att uppdatera. Men det blir så när det är 25 gradet varmt och strålande sol ute! Helt underbart och vädret ska bara fortsätta så vitt jag har förstått. Dagen spenderades i Parken Badet med älsklingen Hanna och Mino! Jätte mysigt och varmt, tror jag brände mig lite på axeln. Tråkigt bara när det är för mycket folk. Sen har vi varit hemma hos älsklingens mamma och hälsat på. Innan det försökte jag hitta en kjol på stan som går till knäöna och är skön. Har någon ett tips så tipsa för jag hittade inte ett skit! Fick bli nya leggins och ett linne i stället. Sen träffade jag på Vicky och Sara och följde med dom till Camille. Satt där och asgarvade åt Birgitta 72år den skönaste tant jag träffat i hela mitt liv. Skulle vara ett jätte kap åt morfar! Ska nog hooka upp dom på en blind date.


Nu är jag hemma och sitter och tittar runt på internet. Ska snart hoppa in i sängen, fixa kläderna och allt annat får jag ta i morgon! För just nu vill jag bara soooova.


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards