♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Lina Råneby - 8 juni 2010 01:16

Har varit en tröttsam dag idag! Sov väldigt dåligt i natt, både med tiden och en plutt i magen som rörde sig och sparkade otroligt vildt. Det gjorde nästan ont tycker jag. Skönt att veta att allt är bra med han, men kan han inte hålla på på dagen istället för natten?


Gårdagen spenderade vi ute i Lista, badade och solade och hade det riktigt gött, vad jag älskar sommaren. Svårt att sola ryggen bara då jag inte kan ligga helt på magen.


Jag & Sara gjorde en massa ärenden i dag på förmiddagen och jag tackar Freddy på K68 av hela mitt hjärta för att han ställer upp och hjälper mig. Det blev en monopol match på cirka 5 timmar nu på kvällen. Sargon vann, tur det annars hade det väl blivit liv i luckan. Vi andra tvärlosade. Men kul var det, sa till Sara att det kändes som att man var liten igen! Nu ska vi slå på en Beck film, hoppas jag blir trött snart, det har ju gått över i övertrötthet så det vettefan hur det kommer gå! I morgon ska jag i vilket fall som helst sova så länge tills jag vaknar, ingen klocka som ska ringa. Eller jag ställer den på 17,00 för säkerhetens skull.


Magen har blivit otroligt stor på sista tiden tycker jag, till och med tung. Men det är ju inte så konstigt plutten väger ju nästan 1 kilo nu! Andningen har inte heller blivit bättre.


      

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards