♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Lina Råneby - 16 juni 2010 18:46

Nu har vi sysselsatt oss med att möblera om i vardagsrummet, eller jag har mest kollat på när Sara har flyttat runt möblerna. Det blev bra till slut, men älsklingens alla data saker förstör alltihoppa! Måste införskaffa oss ett snyggare skrivbord som man får plats med allting på!


Ska börja knata ner mot staden snart, ska vara barnvakt en stund åt Mino & Gabriel! Mysigt. Sen senare ikväll blir det film och bara ta det lungt antar jag! Är helt slut i hela kroppen, huvudävrk också, men vi kämpar på och dricker vatten!


  

Av Lina Råneby - 16 juni 2010 13:57

    


Av Lina Råneby - 16 juni 2010 13:09

Idag är det stårlande fint väder med 25 grader i skuggan! Nu ska man ligga på stranden och bara njuta av livet! Men jag har sovit tills nu och jag är lagom seg fortfarande. Men nu ska jag väcka min Älskling & Sara och se vad som händer. Skulle egentligen behöva gå till k68 och försäkringskassan men jag tar hand om det i morgon istället! För nu vill jag njuta av vädret.


  


Förresten, vi sket i barnvagenen jag la ut igår då Hanna sa att vi fick köpa hennes vagn! Den bästa vagnen av alla som jag mest av allt egentligen vill ha. Fick ett riktigt bra kompis pris, hon är så underbar den där hindun! Så vi ska förmodligen hämta den idag, så då tar jag kort och visar er! Vilken känsla att ha en barnvagn stå i hallen, antar att vi kommer längta ihjäl oss då!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards