♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Lina Råneby - 15 juni 2010 17:28

Har setat och tittat lite på blocket på barnvagnar! Har väl insett att vi inte kommer ha råd med en helt sprilans ny vagn. Inte just nu iaf! Har hittat en skitfin vagn som jag verkligen vill ha. Ska ringa och kolla om den finns kvar, det var ett tag sen den lades ut.


  


Är hemma från stan nu, blev en promenad ner och en promenad tillbaka! Känns som allt jag gör är att gå. Iskallt ute förresten. Var är sommaren, halv juni har gått och sommaren är långt ifrån här känns det som i luften. Fast jag tror jag slutar klaga för när värmen slår till på riktigt kommer väl jag vara den enda som klagar!


Nu ska jag vila kroppen ett tag, framför tvn kanske!

Av Lina Råneby - 15 juni 2010 13:53

När jag vaknar känns de som att jag är i en dimma! Jag skulle kunna sova i flera dygn känns det som. Bara ligga i ett mörkt rum, det skulle vara hur skönt som helst.


Men nu är vi vakna iaf, ska fixa ordning oss och ta oss ner till stan och fixa lite viktiga ärenden! Man måste ju vara duktig också.


Hörs sen

Av Lina Råneby - 15 juni 2010 02:07

Så har denna kväll gått snabbt, som vanligt! Tiden bara springer förbi känns det som ibland. Vicky var förbi här några timmar efter jobbet. Inte så social direkt satt i telefon mesta tiden. Men det var trevligt. Har facemaskat mig lite och tagit en dusch så nu känner jag mig som en ny människa (lite överdrivet dock).


Kom och tänka på en sak som är lite konstig. Jag har varit gravid i 27 veckor nu. Visst har inte allmänheten vetat det lika länge som jag. Men jag träffade en del av släkten snabbt i lördags. Men inte en enda kommenterade eller grattade mig till graviditeten. Blir lite fundersam, undra om det har med min ålder att göra eller om dom kanske bara inte glädjs åt min lycka? Eller för att tänka positivt kanske dom bara glömde bort det i all stress?

 

  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards