♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Lina Råneby - 19 juni 2010 20:26

Den här dagen har bara sprungit förbi känns det som! Vaknade visserligen ganska sent eftersom det blev sent igår. Hade det jätte mysigt när vi spelade Kubb och Chicago. jag vann så klart! Morfar kom förbi och var med också.


Idag har vi varit och handlat en massa mat så nu är vi fattiga på pengar men rika på mat och det är väl huvudsaken! Har städat och plockat och haft oss hela eftermiddagen, ätit god lunch/middag på ballkongen. Sara åkte hem för hon ska ut och festa i kväll, hon festar för oss också hoppas du får skitkul gumman! Älsklingen vet jag inte alls var han är, jag bytte nyss tvätt och hoppas på att ingen klagar för att jag tvättar lite senare än man egentligen får. Ska hoppa in med tjockismagen och duscha innan jag ska glo på någon film på tv. Har planerat att sova tidigt idag, får se hur det går!


Gick in i v28 idag, svårt att förstå att det bara är 12 veckor kvar! Det är ingenting. Plutten snurrar runt eller något i magen, så fort jag är stilla är han igång och sparkar och har sig. Det gör nästan lite ont i bland speciellt när han kommer emot revbenet! Åh älskade barn kom nu.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards