♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Lina Råneby - 12 juni 2010 23:12

Då har studentdagen gått förbi! Regnat hela dagen, stackars alla studenter. Var nere på stan och kollade när folk sprang ut och tittade på flaken i regnet, ingen höjdare direkt måste jag säga! Sen gick vi hem till Dennis och firade honom, men han däckade till slut inne på toan stackars liten haha! Får hoppas att han tog sig till studentfesten nu ikväll iaf. Förbi Tiina och grattade henne en stund, hoppas hon också får en rolig kväll. Sen hem, har ätit lite mackor och så. Ska snart sätta på en film tror jag. Tänkte gå på lokalfest, men vi har ingen som helst lust så då sätter vi på oss myskläderna och bara är.


Gick in i v27 idag, bara 13 veckor kvar nu tills våran älskade son kommer! Vi längtar varje dag, det är vårat samtalsämne varje gång vi går och sover. Har drömt mycket om hur det kommer vara när plutten kommer. Alla drömmar har varit underbara så jag kan inte tro att tiden kommer bli annat än underbart.



Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards