♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Lina Råneby - 20 juni 2010 20:56

Jag är helt proppmätt, det tar nästan emot att sitta och fokusera sig på datorn kan jag lova. Det blev pannbiff och potatis och sås! Den bästa maten är fan hemmalagad mat det knäcker! Sitter i soffan och funderar på att gå ut och diska men någonting gör att jag sitter heldre kvar här.


Har börja få yrsel eller liknande då och då på senaste tiden. Jag får liksom en svimmningskänsla helt plötsligt, jätte obehagligt. Kanske dags att börja äta mer vitamintabletter och sånt!


  

Magen igår kväll! Den känns mega stor just nu. Förresten så kickade han sara på kinden idag när hon försökte lyssna på hjärtslagen.


Sandra fråga mig om jag hade gjort 3D ultraljud ännu. Ville ju verkligen göra det tidigare, nu är ekonomin en annan fråga. Men kanske efter jag har fyllt nu om en vecka så har jag råd? Skulle vara underbart att göra det. Vi får se vad plånboken säger. Någon som har gjort det och kan kommentera vad ni tyckte?

Av Lina Råneby - 20 juni 2010 14:08

Så var det söndag och jag har redan varit vaken 4 timmar! Den ni. Ställde klockan på 10 och gick upp då. Sen åt jag och älsklingen söndagsfrukost innan vi fick besök av mamma, johan, fredde, morfar och vicky! Elin tittade förbi en sväng också. Fick en jätte fin solros och födelsedagspengar av min morbror som ska spenderas väl. Jätte kul att träffa honom, han är en riktig stjärna min morbror.


Nu sitter jag här helt själv, alla har dragit och renget bara öser ner! Jag som trodde att det skulle bli fint väder i dag, men så fel man kan ha. Enligt Vicky ska det bli fint väder hela veckan så vi får väl glädja oss åt det. Funderar på att börja gå upp klockan 10 varje dag, skulle vara skönt att få in lite rutin!


  


Nej nu ska jag ringa och väcka min älskade Sara från drömmarnas land och försöka få den här dagen att gå, ska kanske ge mig på och laga hemalagade pannbiffar ikväll!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards