♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Lina Råneby - 22 juni 2010 16:45

Var uppe tidigt i morse och var hos barnmorskan! Allt såg bra ut och plutten har nästan vänt sig nedåt redan! Det enda som inte var bra och kan bli bättre är näringsvärdet så nu ska jag ner mot stan med SAra och införskaffa mig en massa vitaminer och mineraler så jag inte är så trött som jag är hela tiden. För efter barnmorskan ville ingen äta lunch med mig för det var för tidigt så jag åkte hem och la mig och sov igen. Vaknade för en timme sen! Hur skönt som helst. Vädret är hur fint som helst och håller det i sig tills i morgon är det jag som är i parkenbadet hela långa dagen. Underbart.


Har tagit lite bilder också, men dom hinner jag inte slänga upp nu det får bli i morgon!



Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards