♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lina Råneby - 10 juni 2010 18:37

Nu har trollet vilat ögonen en stund, var riktigt skönt! Men nu är jag megaseg istället. Men jag ska iväg och göra lite nytta.


Pratade med min saknade vän borta i Barcelona igår på skypen. Det var ett tag sen, härligt att höra att hennes liv flyter på och att hon är lycklig. Saknar henne dock, sist vi sågs var på nyårsafton. Jag har snart gått igenom en hel graviditet utan henne. Men lagom till när plutten kommer kommer också hon hem på besök.



Förresten så ska Sara få sy dit lite löshår på mig i morgon! Var ett bra bra tag sen, men först ska jag lägga in en svart färg ihåret för det här med att färga för en ljusare nyans just nu var ingen hit!  


OBS OBS OBS, mina fötter har börjat svullna! Hjälp

Av Lina Råneby - 10 juni 2010 15:39

Nu känns det som att sommaren verkligen är här, i morgon är det skolavslutning för alla små och på lördag tar resten studenten. Tänk att det var ett år sedan jag stod där full som ett as och skrek på flaket. Önskar att man kunde dra tillbaka tiden just för den kicken och känslan man hade.


Jag kan ju inte säga att det inte har hänt så mycket på det här året för det har det. Haft många vilda stunder och nu har jag kommit till ro med lägenhet kille och ett litet barn som kommer om några månader. Ett kanonår med andra ord. Även om jag inte har fått något jobb då som är meningen att man ska få direkt.


Ligger i sängen med fläkten på och kikar runt på bloggar, var nere på stan och fixade med en massa papper och var på k68 för att göra upp en plan för juni&juli. Det gick bra, ska dit torsdagar och tisdagar nu framöver.


Igår invisterade vi i en ny tv! Helt perfekt nu är det bara nya soffor jag vill ha så ser vardagsrummet förmoldigen ut som jag vill! Men det kommer i sinomtid. Skönt med en stor tv iallafall till en början!


Nej om man skulle vila ögonen och låta plutten sparka lite vilt ett tag.


    

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards