♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 1 juli 2010

k68

Av Lina Råneby - 1 juli 2010 10:58

Sitter på k68 och är helt död kan jag lova! Känner mig som jag vet inte vad. Sov bara några få timmar i natt och jag önskar jag hade kunnat sova bort hela dagen. Det är inte varmt och ingen sol och regnet ligger i luften.


Gårdagen spenderades nere på stan och luncha med Catrine, sen försökte jag och Vicky få en ny mobil genom att ta fast pris abbonemang men det gick åt helvete för dom ville inte ge oss en mobil. På kvällen kom Sara hem så kvällen spenderades på Vickys altan med cola, chips filtar och bara massa prat och mys. Hur härligt som helst, det måste göras om inom kort!


I helgen åker vi till Sargons syster i stockholm! Ska bli jätte skönt och mysigt. Har ju hört att det ska bli 32 grader varmt på lördagen!


Nej nu ska jag snart smita härifrån och äta lunch med Sara!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards