♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Lina Råneby - 27 juli 2010 23:25

Har varit världens sämsta bloggare idag! Men det gör ingenting för jag har haft en skitbra dag ute, har inte varit hemma på hela dagen förns nu. Började med att jag åt lunch med jonas, sen träffa jag Vicky hängde med henne och shoppa lite. Sen mötte vi upp Elin och Sara! Blev en "fika" på kebabhuset. Sen träffa jag älsklingen och vi gjorde lite småsaker. Sen träffa vi Dennis och hans flickvän Emelie och satte oss i stadsparken och satt där några timmar. Snacka skit och bara var. Hur skönt som helst. Men nu blev det för myggit ute och dom skulle upp tidigt i morgon så kom hem nyss. Ska kolla på film och försöka sova någorlunda tidigt!


Köpte en bilbarnstol, den vi hade tittat på! Hon som vi köpte den av var verkligen seriöst och jag hoppas på att dom inte ljuger. Finns ju inga "garantier" men nu valde vi att göra såhär och hoppas på att det inte var en oärlig person vi gjorde en affär med.


    


Nu har jag snart prickat av hela våran lista inför köp till bebben! Känns otroligt skönt och lättande! Bara massa småsaker att köpa nu. Hörde du Leon vi är klara, kom ut till mama & pappa nu!


Av Lina Råneby - 27 juli 2010 10:37

Godmorgon! Vaknade tidigt för en gångs skull, med hjälp av en bäbis som sparkade hejvilt och två idioter som står utanför fönstret och sågar ner träd. Borde man inte få en förvarningslapp om det? Har sovit dåligt hela natten, varit uppe på toa två gånger. Så känner mig ganska trött, men det går nog över snart. Ska hoppa in i duschen, och dra mig neråt stan.


Kameran får följa med idag, för i dag ska det knäppas kort hade jag tänkt :)

Av Lina Råneby - 27 juli 2010 00:19

Sitter hemma, har precis hängt upp tvätten! Har ju invigt våran nya maskin idag och den var kanoners! Aldrig mer en överfull tvättkort nu inte. Kollade kontot för att hoppas på att ha fått pengar och mycket riktigt! Men efter att alla räkningar nu är betalda är det nästan lika med noll. Men lite pengar finns ju över. Hittade en skitfin bilbarnstol på blocket idag, mailade för att se om den fanns kvar får se vad dom svarar. Finns folk som säger att det är dumt att köpa en bilbarnstol från blocket, men jag vet inte om jag håller med. Någon som har en åsikt? Denna ska enligt säljarna bara ha varit använd två gånger och är köpt i år. Min underbara morfar ska i vilket fall som helst hjälpa oss att köpa en bilbarnstol om vi hittar någon och det finns ett stort utbud.


Är helt seg och trött, ska snart sätta på filmen Taken som jag laddade ner igår. Får hoppas på att den är bra, har fått tips om det! Blir till att gå upp tidigt i morgon för att träffa Jonas först och sen en fika med brudarna. Sen har älsklingen en överaskning åt mig..


Vanessa fyller år i morgon också, hela fem år! Sargons systerdotter vi funderar på att överaska dom och komma dit för att fira henne! Får se hur vi gör. Kan vara skönt med lite miljöombyte faktiskt.


Skulle inte banga på att ligga där nu med Cässur!  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards