♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Lina Råneby - 15 juli 2010 22:00

Gud vad tjock jag är!


Om ni bara visste hur jobbigt det är just nu, en del vet säkert det! Men jag måste få klaga, jag får sitta med handen under tuttarna för att inte få ont eller inte ont men svårt att andas, ligger jag ner är det jobbigt och att sitta här och skriva är också hur jobbigt som helst.   


Nog om klagandet, jag och Sara var och badade i lill lilla borsökna badet idag där vi träffade på Jennifer och hennes karl, var trevligt trevligt men sen blev vi får hungriga och åkte hem! Lagade fläkfile och pommes för igår blidde det kyckling. Sen har vi duschat fått ett ryck och stuckit till godisland och handlad 1,5 kg godis som vi tänkte knapra på till någon film snart. Och regnet bara öser ner, kan inte bli skönare lite frisk luft äntligen!

 

  

Av Lina Råneby - 15 juli 2010 11:57

Vaknade upp med solen i ögonen, iband kan det vara riktigt skönt faktiskt! Åkte till K68 var där i fem minuter, ganska onödigt men det är bra för närvaron. Sen tillbaka till Sara & åt dunderfrukost med min älskling Sara och Vicky. Nu sitter vi och funderar på vad man ska göra denna varma dag,eller snarare vart vi ska åka och bada när Vicky ska till sitt varma jobb!



Gammal bild på Vicky & Mig  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards