♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Lina Råneby - 28 juli 2010 23:42

Skulle kunna jämföra min mage med en basketboll? Har jag fel? Sen lekte jag lite Buddha också för skojs skull.


    


Nu blir det Navy Cis & sen är det dags för en nybäddad säng och en kramgo älskling bredvid mig. En sprattlande bäbis och ganska rejäla sammandragningar också. Sånt får man stå ut med träligt nog.

Av Lina Råneby - 28 juli 2010 21:15

Har precis lagat ordning lite tacos som vi har mulat i oss, är mättare än mättast just nu! Känns nästan som att det ska komma upp igen. Har tvättat klart nu så ska nog snart ta mig en dusch. Ligger och gluttar på livet på BB verkar inte vara så intressant denna vecka, men det återstår att se. Man längtar ju bara mer när man tittar!


Har funderat lite på när man ska packa BB-väskan och sånt?


  

Av Lina Råneby - 28 juli 2010 17:45

50 dagar kvar, 600 timmar kvar tills det är beräknat att jag kommer få hålla dig i mina famn och pussa på dig min underbara son. Vilken obeskrivlig känsla. Trodde aldrig att det skulle gå såhär långt. Det är liksom på riktigt och det jag ganska svårt att förstå. Tänk att jag och älsklingen har skapat ett mirakel som snart är redo för att komma ut till oss. Vilken lycka! Jag älskar när Sargon sätter huvudet mot magen och säger "Leon, jag älskar dig hör du mig?" Vilken kärlek. Åh kan inte 50 dagar bara gå snabbt nu.


  

Av Lina Råneby - 28 juli 2010 17:06

Jag får huvudvärk av detta väder, det är snuskigt varmt men ändå mulet. Känns som att det ska bli spöregn och åska. Så vad väntar du på fruväder? Låt det regna.


Varit på tunapark och kikat runt lite, älsklingen hittade ett par jeans och jag hitta två nagellack. Nu ligger jag i denna soffa igen och svettas och tycker allt är jobbigt. Magen drar ihop sig då och då och det gör ont. Håller på och tvättar också! Finns inte så mycket att hitta på, ska lusläsa lite bloggar tänkte jag och se om man hittar något intressant. Ni läsare som läser min blogg kan ni inte lämna en kommentar & eran blogg om ni har någon så jag kan kolla in er?


  

Av Lina Råneby - 28 juli 2010 14:33

Har sovit ganska dåligt i natt, haft sammandragningar eller förvärkar eller vad det nu är i magen hela natten. Det känns som kraftig mensvärk magen blir stenhård sen mjuk hela tiden, någon som vet vad detta är? Jobbigt är det kan jag lova.


Gick upp för en timme sen, blev en lång sovmorgon idag men det hade vi gjort oss förtjänta av. Nu håller jag på och tvättar alla sängkläder och allt till bäbisen, tänkte att jag ville få det gjort! Och nu när vi ändå har tvättmaskin så varför inte passa på?


Vet inte alls vad dagen har att bjuda på, ska till tuna park en sväng tror jag och sen får vi se! Hörs senare.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards