♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Lina Råneby - 14 juli 2010 23:06

Nu har vi precis kommit tillbaka ifrån graven. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Det sitter inombords, vilket jag kan tycka är jobbigt ibland för att helst av allt vill jag bara kunna gråta ut ut ut men det sitter liksom fast på något vis. Det kommer väl en dag snart när jag kan låta tårarna rinna. Var i allafall jätte fint där, och jag säger som mamma att jag hoppas att han haft fest i himlen!


Dagen spenderade vi i borsökna, badade och hade det skönt! Sen har vi lagat mat och tvättat här hemma hos Sara. Snart vankas det film och lite iskall glass. För imorgon är det ännu en dag när det ser ut som att dt blir 30 grader varmt och solsken!


Hurrni ni som kommenterar, kan ni inte lämna bloggadress? Vore kul att veta vilka ni är!


  

Av Lina Råneby - 14 juli 2010 12:24

Jag undrar ibland om våran bäbis är en brottare, den snurrar runt i magen varje morgon. Bästa sättet att vakna upp till! Det är inte långt kvar nu. Jag är nervös, jag är glad och jag är förväntansfull.


Just nu ligger jag i sovrummet med två fläktar på fullaste blås, men inte fan blir det kyligare för det. Det är för varmt, jag orkar inte mera. Kan det inte bara vräka ner regn för ett tag? Sover jätte illa om nätterna och magen väger bly och svetten rinner. Känner mig som ett mensmonster i denna hetta. Ska väl sätta på mig någonting, vilket är svårt med tanke på att ingenting passar eller ser bra ut. Sen ska vi iväg och bada!


Ska hälsa på min bror idag, han fyller 23 idag, eller skulle ha fyllt eller hur man nu säger. Det känns som att det är en jobbig dag idag, men jag ska göra det bästa av situationen och umgås med dom som får mig glad. Kommer alltid att älska dig <3


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards