♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Lina Råneby - 13 juli 2010 01:09

Vi har haft världens underbaraste helg i Dalarna. Vi har ätit gott, slagits med myggen,varit på en underbar strand, spelat en massa spel & bara varit och umgåtts. Kan ine bli bättre, måste göras om. Fick dock ett ryck igår kväll när myggen höll på att äta upp oss om att åka hem sagt och gjort det gjorde vi. Höll på att bli dödade av en älg som sprang ut på vägen. "Eyyy såg ni götten". Grymt roliga lekar i bilen, att leka ordlekar med älskligen är nog det roligaste jag gjort. "Kina" "Lök" och lite till. Väl hemma och har haft en underbar kväll på Saras ballkong idag efter en lång dag hemma hos Dennis och massa bad & plask & god mat i hans pool. Vi har setat på saras ballkong med ljus tända, eller hennes gamla ljus från partylight som hon tänkte spara til hennes barnbarn eller någonting. Men nu står det och lyser så vackert där ute. Sen sjöng jag & SAra singstar maraton med en hejjande Vicky vid sidan av. En helt perfekt dag med adra ord.


Är så lycklig med folket jag har omrking med att det går inte att förklara med ord! Jag älskar er   


                 


Mer bilder får ni i morgon tarså lång tid att ladda  upp!  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards