♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Lina Råneby - 16 juli 2010 23:32

Haft en bra dag idag, varit med Sara Vicky och älsklingen. Låg i lillbadet i Borsökna ett tag och bättra på brännan och badade. Sen har vi lagat kötbullar och snart blir det paj till någon bra film! Jag har dock väldigt svårt att andas känns det som, eller inte känns utan jag har det. Kn knappt ta ett djupt andetag utan att jag känner mig svimmfärdig. Jag vet att det kan vara svåt att andas då plutten kanske ligger & trycket mot lungorna men ska det verkligen vara såhär jobbigt? Enda ställningen det går okej att andas är när jag ligger ner!


I morgon ska det tydigen bli dåligt väder. Jag hoppas på spöregn hela dagen det gör mig ingenting ska jag tala om.

Av Lina Råneby - 16 juli 2010 13:18

Godmorgon världen! Har varit vaken sen klockan 9 egentligen, hade som lite kramper i magen så jag la mig på soffan och kolla tv. Somnade väl om en stund men sen vaknade jag igen. Nu har vi precis ätit frukost, sitter och fnderar på om det är någon ide att bege sig ut och bada&sola? Verkar inte vara så fint väder idag trots att det är varmt så jag svettas ihjäl.


Vi får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på!


  

En nyvaken Lina!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards