♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Lina Råneby - 20 juli 2010 16:56

Så har hela dagen gått, dagen har gått snabbt enligt mig! Var hos barnmorskan coh allt såg jätte bra ut. Hjärtat slog som det skulle och alla värden såg perfekta ut. Följer kurvan precis som jag ska. Hon berättade för mig att bäbisen har lagt sig till rätta nu och kommer förmodligen inte att flytta på sig utan bara ligga och vänta på att få komma ut i stora världen. Nästan lite skrämmande att veta att snart är det dags. Jag måste säga min egna gissning när jag tror att plutten kommer jag tror han kommer i v 37 runt den 25 Augusti. Kan ha helt fel men jag har bara en känsla, och jag hoppas den stämmer så vi slipper vänta så länge.

Om andingen sa hon åt mig att försöka härda ut lite och om det inte blir bättre får jag träffa läkaren och se vad dom kan göra åt det. Hon kände att benen låg och tröck mot lungorna och revbenen så förmodligen är det därför jag har så svårt att få luft.


Nu ska jag snart lägga mig och vila lite, har lite att göra ikväll så det blir inget mer inlägg i dag tyvärr, vi får höras i morgon!



Av Lina Råneby - 20 juli 2010 12:54

Godmorgon! Nu är jag vaken. tog en extra lång sovmorgon idag och det känns skönt och behövt. Har sovit jätte oroligt hela natten. Vet inte varför? Ska äta lite frukost och fixa mig sen är det iväg till barnmorskan som gäller. Hoppas på att hon kan ge mig svar på en massa frågor jag har!



Av Lina Råneby - 20 juli 2010 01:22

Nu har jag äntligen lyckats färga håret, har dock en massa svart färg kvar i pannan som jag får ta itu med i morgon. Nu säger magen ifrån sammandragningar till max, andingssvårigheter och faktiskt ett väldigt trött huvud. Ska lägga mig i sängen och fortsätta läsa i boken som jag påbörjade igår. Den verkar långdragen men ändå väldigt bra. Någon som har läst den och kan säga om den är värd att läsa eller inte?


  


Natti Natti

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards