♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Lina Råneby - 5 juli 2010 00:09

Så har en hel helg passerat utan att jag har setat någon längre stund vid datorn. Så pass lång stund så jag har haft tid att uppdatera här! Vi har iaf haft en väldigt bra helg, började fredagen hemma hos Vicky med god mat och perfekt sällskap. Sen i lördags åkte vi till Sthlm, var barnvakt igår kväll åt älsklingens systers barn och det gick fin fint! Man får ju känna på hur det är att gå upp mitt i natten. Dagen idag har varit seg och varm, för varm har svettats så fort jag har rört mig.


Jag är så trött på att vara gravid nu, antar att det är den här peroiden man börjar bli det. Vecka 30 är vi inne i och plutten där inne rör sig mer än någonsin. Man kan ju undra om han är arg på mig ibland för hans sparkar är inte att leka med, det gör ont emellanåt. Fast det är ju skönt att veta att han minsann rör sig. Magen är spänd och hård som en fotboll nästan dygnet runt nu! Det stramar och det drar, det gör ont neråt underlivet och det går inte att ligga på något bekvämt sätt. Gud vad jag klagar märker jag, men just nu känner jag mig så trött på att vara gravid. Ser inget gulligt eller mysigt i det längre. Jag vill bara att våran son ska komma ut till oss nu!


  


Just nu sitter jag och min lillebror i soffan och zappar runt på tvn, har precis tagit mig en dusch och ett försök till att raka benen! Blir kanske parkenbadet i morgon, men om jag ska vara hundra procnet ärlig så har jag INGEN SOM HELST LUST just nu. Får se hur jag känner i morgon. Blir sängen snart och hoppas på att inte drunkna i min egen svett.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards