♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

När man står på noll

Av Lina Råneby - 23 juli 2010 17:17

Idag är ingen bra dag, fast samtidigt är det ju början på någonting nytt. Det finns ingen ide att deppa ihop som mamma säger till mig!


Vi står iaf på noll igen, eller inte riktigt men nästan! Har ingen vagn kvar, den har vi lämnat tillbaka och alla kläder också för den delen. Har lite kläder kvar och sen var jag inne på hm idag för att shoppa lite grann. Blir att åka till sthlm eller västerås nu i helgen och försöka köpa allt vi inte har. dvs ganska mycket.


Men det är bara att ta sig i kragen och ta nya tag, lite svårt när det känns som att man kom ner i en svart dimma! Men det här klarar vi. Väntar på att Malin ska komma förbi på en fika, hon hade en massa kläder hon ville ge till oss från hennes son som vuxit ur dom så hoppas på att det finns en massa fint där. Sen måste jag försöka äta någonting, är inte hungrig för fem öre men mat måste man äta!


Har fått in lite frågor också, så ska sätta mig ner senare ikväll och svara tänkte jag! Ska även ta lite kort på dom nya kläderna och hur magen ser ut idag!

 
 
Ingen bild

arezan

23 juli 2010 17:44

varför lämnat tillbaka vagnen och kläder?? :(( Du som gillade den. Det var väl en vagn på tre hjul?.. Jag själv rekommenderar en vagn på 4 hjul, den tippar inte lika lätt och välter inte lika lätt... mycket enklare och köra i snö också dessutom.. Se också till om du går mycket i trappor med vagnen att det är bra "stöt dämpare" liksom.. :) behagligast för eran son :) Emma ljunga är ett bra märke men väldigt dyrt

 
Ingen bild

bibbi

23 juli 2010 17:48

tänk på att det inte behövs så mycket kläder nu i början. jag vet att det är kul.. men de växer så de knakar så att köpa överdriver är egentligen bara onödig strl 56 kan de oftast ha i 2-3 veckor ;)

 
Hege - Julias mamma!

Hege - Julias mamma!

23 juli 2010 23:19

Om ni ska køpa en vagn så ta en med 4 hjul. Min systers 4 åring kan stå och dra i våran vagn med hela sin vikt (vi skulle bara testa, haha så bongstyrig ær hon alltså inte!:) å den vælte ændå inte! Jag hadde sett det på en reklam å var tvungen att førsøka!
Å så vill jag bara sæga att køp inte så mycke klæder! Du kommer att få så massor att du har ingen aning om hur du ska kunna hinna anvænda allt! Jag trodde att vi bara skulle få av min kussin och min syster, men gud va mycket jag fick! Julia fick byta flera gånger om dagen och vi han ændå inte anvænda allt! Alla vill køpa bebis klæder och alla køper det också!
Om du tænker så "Men så lær det inte vara før oss" så tror du garanterat fel! Folk skickade klæder till oss från IRAK å pengar å jag vet inte vad! Julia fick en åkpose i dyraste mærke av sin morfar å ni kommer att få så mycket att ni kommer drunkna! Sen nær han har kommit också så kommer alla med klæder efter sina barn med! Ænda fram tills nu så har jag KANSKE anvænt 1000 kr tillsammans på Julias klæder! Hon får fortfarande hela tiden! Å dom 1000 kr ær i dc och converse skor, pluss lite innan hon blev føtt! :)

http://hegeisbrekken.blogg.se

 
Jonna

Jonna

25 juli 2010 18:11

Hej Lina!
Om det är en pojke ni ska få och du kan tänka dig använda kläder så har jag MASSOR från Ludde. Alla mina vänner får flickor så dom är inte spekulanter på hans kläder ;)
Ha det fint!
Kram Jonna

http://mammanochprinsen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards