♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

What goes around comes around

Av Lina Råneby - 27 juli 2010 00:19

Sitter hemma, har precis hängt upp tvätten! Har ju invigt våran nya maskin idag och den var kanoners! Aldrig mer en överfull tvättkort nu inte. Kollade kontot för att hoppas på att ha fått pengar och mycket riktigt! Men efter att alla räkningar nu är betalda är det nästan lika med noll. Men lite pengar finns ju över. Hittade en skitfin bilbarnstol på blocket idag, mailade för att se om den fanns kvar får se vad dom svarar. Finns folk som säger att det är dumt att köpa en bilbarnstol från blocket, men jag vet inte om jag håller med. Någon som har en åsikt? Denna ska enligt säljarna bara ha varit använd två gånger och är köpt i år. Min underbara morfar ska i vilket fall som helst hjälpa oss att köpa en bilbarnstol om vi hittar någon och det finns ett stort utbud.


Är helt seg och trött, ska snart sätta på filmen Taken som jag laddade ner igår. Får hoppas på att den är bra, har fått tips om det! Blir till att gå upp tidigt i morgon för att träffa Jonas först och sen en fika med brudarna. Sen har älsklingen en överaskning åt mig..


Vanessa fyller år i morgon också, hela fem år! Sargons systerdotter vi funderar på att överaska dom och komma dit för att fira henne! Får se hur vi gör. Kan vara skönt med lite miljöombyte faktiskt.


Skulle inte banga på att ligga där nu med Cässur!  

 
 
Hege - Julias mamma!

Hege - Julias mamma!

27 juli 2010 13:16

Man sæger att man inte borde køpa anvænt før att om du tex krockar med bilsætet i bilen (det ræcker med att någon bara kør inn i dig på parkeringen utan att ungen ens ær i stolen) så får du ett nytt genom førsækringen eftersom att sætet då klassas som "inte sækert" længere pga støtar.

Vi køpte vårat från en som vi kænde dær vi vet att inte något har hænt. Men annars har dom ju också billiga sæten lite hær och var, har till och med hørt att dom hadde på coop en gång. Det tog dom dock bort efter att det inte stælde alla krav.

Om jag hadde haft dårligt med pengar och hittat ett på blocket som jag gillar och det værkar vara en familj som inte førsøker luras så hadde jag nog också køpt det. Man ær ju bara sjuk i huvet om man sæljer något så viktigt (med tanke på sækerhet) som inte stæller alla krav længere! Ær det inte bra nog før mitt barn, ær det inte bra nog før andras heller!

http://hegeisbrekken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards