♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Lina Råneby - 2 oktober 2010 19:07

  


Jag vill så gärna ha långt hår igen, här hade jag satt i löshår i Thailand. Hur bra som helst satt det och det såg helt äkta ut både utsläppt och i toffs. Känns som att jag har sparat och sparat och sparat mitt eget men inte fan blir det längre för det. Och nu klippte jag mig lite för ett tag sen för att det ska växa snabbare. Funderar på att sätta in löshår igen? Men det är så jobbigt att sköta om det, speciellt nu när jag har en liten att sköta om. Men det är så grymt snyggt med långt hår. Jag beundrar dom som har mils långt hår!


Av Lina Råneby - 2 oktober 2010 18:22



Fick precis reda på att en gammal vän gått bort. Känns skumt att veta att han inte finns i livet längre. Mina tankar går till hans nära & kära. Speciellt till hans syster och bror. Jag vet hur det känns att förlora en bror, jag har klarat av att fortsätta leva mitt liv med mycket börda och sorg. Vila i största frid, hoppas du får det bättre på andra sidan! Det förtjänar du. ♡




Av Lina Råneby - 2 oktober 2010 14:17

  

Jag älskar er av hela mitt hjärta, ni är luften jag andas. Utan er vore jag ingenting. Ni är och kommer alltid vara männen i mitt liv!


Nu sitter jag och min älskling i soffan, det är lite tomt för Leon är med sin mormor. Fast samtidigt skönt, vi har hjälpts åt och städat hela lägenheten allt förutom garderoberna, eller snarare min. Den ser förjävlig ut, men jag orkar inte lägga tid på det just nu. Vi ska bara njuta av att bara vara! Sen fixa oss och hämta våran älskade son, när mamma inte orkar mer eller när vi saknar honom för mycket!


Tack för dom hjälpande kommentarerna, vissa kan jag inte svara till eftersom ni inte lämnat bloggadress, men ni ska veta att jag uppskattar allt :)


Av Lina Råneby - 2 oktober 2010 11:24

Godmorgon Lördag! Vilket underbart väder det är ute då, riktigt fint höstväder. Har inte sovit många timmar om man säger så, somnade väl vid 5 tiden och vaknade första gången halv sju till sju sen somnade Leon om till lite över nio och har varit vaken sen dess. Han ska ut och gå med sin mormor om några timmar. Så klockan ett ska han vara färdig för en lördag eftermiddag med mormor. Då jävlar ska vi städaaaaa! 


Ikväll vill jag hitta på något, känns som att jag har gjort samma sak varje kväll i evigheter. Bara setat och varit rädd för att Leon ska vakna och ha ont. Något förslag på vad man kan hitta på? (Anpassa det till att vi har en nyfödd).


Vi hörs senare med lite bilder, har varit dålig på att ta bilder faktiskt.

Av Lina Råneby - 2 oktober 2010 02:44

Jag är faktiskt ärligt talat lite ledsen. Det är så tråkigt att Leon skriker mesta tiden av när han är vaken. När han sover är man livrädd så fort han rör sig, just för att man vet att när han vaknar så skriker han. Trots att man gör allt för att han ska vara nöjd. Det känns som att man missar den "mysiga bebistiden". Förhoppningsvis blir det bättre, kan inget annat göra än att hålla tummarna. Det gör så ont i hjärtat att höra och se honom skrika och gråta när det faktiskt kommer riktiga tårar utan att kunna hjälpa honom på något vis..


Lite kvällstankar såhär kvart i tre på natten, Leon är på väg att vakna och jag sitter med ena tummen i handen för att han äter och sen somnar om. Jag är helt slut, somnade en stund på soffan med honom på bröstet men det känns som att man har varit vaken flera veckor i sträck. Nu undrar ni säkert varför jag inte sova just nu? För att Leon somnade för en timme sen och jag vet att flyttar jag in honom i sovrummet och vi går och lägger oss så vaknar han inom en halvtimme. Och det är nästan så att dom där småstunderna man får sova gör att man blir tröttare och mer otålig. 


Imorgon är det lördag och Leons mormor ska ut på promenad med Leon! Första gången vi ska vara barnfria några timmar. Hur ska det gå när jag saknar honom på fem minuter? Det är bra att Leon trivs tillsammans med sin mormor.


Vi hörs i morgon igen!


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards