♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lina Råneby - 5 oktober 2010 20:30

Den här dagen har liksom blåsit iväg känns det som, det gick jätte bra för Leon att ligga och sprattla fritt. Han låg där i en timme helt tyst men sen tröttnade han och ville upp till moster Carro! Nu har han ätit igen och vi hoppas på att han inte får ont i magen utan att han bara myser med oss, för trött kan jag knappast tro att han är efter han skönhetsömn under dagen. Vi väntar på att Victoria ska ta oss hit så ska vi se om vi kan hitta på något eller om det bara blir lite tjejsnack. Min kära man och Dennis är ute och meckar och donar med Dennis bil. Måste laga mat också, klockan är ju redan halv nio! Kyckling och Ris får det bli idag. Mumsfillibaba.


Leon blir ju hela 4 veckor idag! Tiden flyger.

Av Lina Råneby - 5 oktober 2010 18:11

Nu har vi varit nere på stan, det blev en lång sväng. Först åt vi på spicy hot jag skulle vara lite snitsig och beställa en ny rätt jag inte ätit förut, det var det sämsta jag kunde göra hur äckligt som helst var det men jag pinade i mig lite iaf. Sen gick vi runt och kollade, Carro köpte sig ett par highheels! Och väl hemma kom vi på att jag inte hade tagit med mig några nycklar så vi fick sitta utanför och snacka skit och vänta på älsklingen i en timme nästan. Tur att Leon inte vaknade och var hungrig för nu sitter han i Carros knä och äter så man knappt tror han hinner andas imellan.


Ska låta Leon ligga och lufta på en filt utan blöja eftersom han har fått skavsår av blöjan! Om han är duktig och ligger och myser bara ska vi ge oss på min garderbo som verkligen behöver städas och rensas ur! Med lite partymusik går det nog susen.


    

Av Lina Råneby - 5 oktober 2010 14:35

Nu har äntligen saknade Carolina tagit sig hit, hon kom vid tolv i morse och jag hoppas hon blir kvar många dagar! Har precis tvättat en maskin och lagt in en ny så nu ska vi snart ner mot stan för att äta en sen lunch och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! Men någonting kul ska vi allt ta och hitta på. 


Leon har på sig jeans idag!! Mammas stora pojke.

    

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards