♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Lina Råneby - 14 oktober 2010 23:44

Nu har vi precis kommit hem från en liten roadtrip eftersom Leon älskar att åka bil och lyssna på musik. Han blir så otroligt lugn, nu sitter han kvar i sin bilbarnstol här på köksbordet och tittar på mig när jag sitter vid datorn! Tänkte ta mig en dusch när han har somnat. 


Jag satt och läste Vickys blogg nu eftersom hon har varit hemma hela dagen, det hon skriver stämmer så otroligt bra. Om man trivs att umgås med någon/några så varför ändra på det för att andra har sina åsikter? Försökte få Morfar och mamma att förstå det idag också när vi disskuterade. Jag älskar mitt liv precis så det ser ut nu! Vi är som en stor lite udda familj och vi har så otroligt roligt tillsammans. Så det finns ingenting som skulle göra att jag ändrar på det! 


    

Jag älskar dig av hela mitt hjärta min knasboll! Tack för att du finns och tack för att du gav mig våran underbara son. Jag är din för alltid.


  

Ni får mig att skratta och må bra <3

Av Lina Råneby - 14 oktober 2010 21:43

Det har varit väldigt dålig uppdatering idag! Har inte haft någon dator och har varit upptagen med att fira brorsan. Nu sitter jag hemma och har precis städat överallt har också bytt klädsel på soffan till bearst det blev hur bra som helst .Det fattas dock ett kuddfodral så det fick bli vitt med en filt över! I morgon ska vi till IKEA och köpa köksbord så man slipper dammsuga varenda dag, vi har ju som sagt trästolar som lossar så fort man sätter sig! Ska även köpa nya filtar så det blir helt ny färg i vardagsrummet. Det är så kul när man kan göra om! 


Ska snart ner i tvätten och hämta upp sängkläderna för att bädda rent, för i kväll blir en dusch. Leon sover och har gjort det sen vi gick från mamma. Dvs 3 timmar så ikväll har vi nog en pigg liten plutt! Måste upp tidigt  morgon för att ringa, blev inte så idag tråkigt nog! Sjusovare som vi är! 


Ska ta lite kort sen för som vanligt så glömde jag kameran hemma! 

Av Lina Råneby - 14 oktober 2010 13:09

Ska börja inlägget med att gratta min kära lillebror som faktiskt blir tonåring idag, stora killen.. 


Dagen började med att Leon spydde ner hela mig och sängen, men det har ingen dött av. Nu är Leon påklädd och väntar bara på att få gå till sin morbror och fira honom. Jag måste fixa mig lite också och ta mig ner till stan för att gå förbi soc och köpa ett fint kort åt Ludde! Men jag ska ta med mig kameran idag och bloggar lite senare. 


  

Leons första kalas kläder!

Av Lina Råneby - 14 oktober 2010 01:00

  

Nu har vi setat och spelat i några timmar, spelet var roligt men jag och min älskling förlorade stort mot mästarna Vicky och Dennis! Synd med sant, men vi har ju tur i kärleken så dom kan ju faktiskt få tur i spel!


Det var minsann en liten prins som blev trött av spelandet eftersom han satt vaken och var med i mammas och pappas lag. Till slut somnade han så gott sittandes, hur normalt är det? Nu sover han i sin säng och vi hoppas på att han sover i många timmar nu. I morgon ska jag ha lite barnledigtid, älsklingen ska vara med Leon och sen på kvällen ska vi hem till mamma eftersom min lillebror blir tonåring och eftersom jag är så fantasilös så får han pengar och det vet jag ju att han blir gladast över! Vi hörs i morgon bloggen.


  

Och nu så har Leon vaknat, han sov ju

iaf ett blogginlägg vi får väl nöja oss med det! Haha

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards