♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Lina Råneby - 24 oktober 2010 23:57

Jaha nu är det bestämt. Min älskling åker i morgon för att jobba. Han blir borta allt som allt i fem veckor men han kommer hem fre-sön. Kommer sakna honom otroligt mycket, och det är jag inte ensam om. Nu sitter vi här i soffan som den lilla familjen vi är. Myser till max eftersom att tåget går vid sju tiden i morgon. 


Ni som är trogna följare på bloggen kan ju räkna med att det kommer bli ett evigt tjat om hur mycket vi saknar honom. Men jag tror att det kan vara bra för oss alla tre att älsklingen åker iväg lite, man måste trots allt vara ifrån varandra lite för att hinna sakna varandra. Så i början av december kommer allt vara toppen och vi kommer få världens bästa jul tillsammans.


     

Av Lina Råneby - 24 oktober 2010 20:14

Nu har jag setat här och försökt fixa till bloggen. Blev faktiskt ganska nöjd, lite ljusare än tidigare! Jag är dock irriterad på att det är så mycket saker man inte kan ändra här på bloggplatsen. Vill tex att det ska vara mera mellanrum mellan inläggen. Får väl börja med att göra en massa enterslag innan jag publicerar!


Väntar på att "Vid din sida" ska börja på tv, den filmen är otroligt fin. Jag kommer väl sitta och böla från början till slut! Men det kan nog behövas. Leon ligger och sover på soffan just nu, men han vaknar nog lagom till filmen och förhoppningsvis vill han sitta i sin mammas knä och titta så fint!



Så vacker låt!




Av Lina Råneby - 24 oktober 2010 18:25

Jag och älsklingen tog oss en promenad till ICA medans plutten låg och sov så sött på Vickys bröst. Handlade toapapper och lite annat som inte kunde vänta tills i morgon.  Men i morgon ska det storhandlas. Måste lämna inte datorn också, så vi hoppas på att det finns någon som kan skjutsa runt oss som en galning i morgon. Försöka hinna allt på tre timmar dvs dom timmarna då inte Leon äter


Har sett en massa fina designer på blogg.se funderar på att fixa ordning en fin design och byta över till min gamla blogg. Hänger ni på mig då?

Av Lina Råneby - 24 oktober 2010 16:33

 Det blev en storstädning här hemma, Vicky tog vardagsrummet och hallen och jag skurade varenda liten kvadratmeter i köket. Vi har nyss ätit kötbullar och makaroner. Ska väl snart ta och ge oss iväg till ICA för att handla lite, vill även gå och hyra en film. Men det kanske finns någon bra på ICA. Älsklingen ska på bio ikväll med sina vänner så det blir en hemmakväll för mig och Vicky och Leon. Ska försöka att ge mig på min garderob när Leon har somnat sen.


Leon mår lite bättre nu tycker jag och han är så söt i sina lilla dräkt. Vårat lilla vilddjur


     

Av Lina Råneby - 24 oktober 2010 10:46

Godmorgon Söndag! Har fått sova i natt, men jag är inte pigg för det. Känner mig fortfarande som ett levande lik. Somnade vid två tiden och vaknade vid åtta. Då var det dags för älsklingen att sova. Jag och Leon sitter i köket. Han sitter i sin bilbarnstol för att komma upp med ryggen så det blir enklare för honom att andas. Jag kollar dit med två  sekunders mellanrum, man måste vara snabb när slemmet ska dras ut. Men han är så envis. 


Min man kanske ska åka till sthlm och jobba idag/imorgon? Jag kommer ju sakna ihjäl mig, men det är ända bra pengar nu till jul och allt. Dom behövs ju om man säger så. Då kommer han hem varje fredag kväll och åker söndag kväll. Jag och Leon kommer ju sakna ihjäl oss. Men vi får se hur det blir, det ska bestämmas idag iaf.


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards