♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Lina Råneby - 18 oktober 2010 22:39



Leon log åt mig, två gånger dessutom! Vilken lycka, nu är jag helt hundra på att det inte var magknip utan ett riktigt leende! Åh jag är överlycklig.


Av Lina Råneby - 18 oktober 2010 22:01

Victorias internet har krånglat hela dagen och mitt internet har inte heller varit det snabbaste så det betyder att bloggningen har varit dålig.Vicky satt i telefonkö i över en timme för att vänta på teknisksupport. Till slut tröttnade jag och ringde upp med en annan telefon. Tror ni inte att idioterna har stäng supporten? SÅ hade vi inte ringt hade Vicky glatt kunnat seta där och vänta tills sju i morgon bitti. Haha. Har även haft jätte ont i magen på eftermiddagen och kvällen. Så jag och Leon har legat i sängen och pratat lite. Har haft värmekudden på magen hela tiden och med den kan jag säga att det hjälper. Förstår inte vad som är felet bara?


Nu ligger våran underbara son och luftar sig på en massa filtar och han har redan hunnit kissa en gång. Självklart lyssnar han på sin favoritlåt. Helt nöjd är han. Den här dagen har nog varit den mysigaste dagen sen han föddes. Han har varit ett änglabarn hela dagen. Bara pratat och myst. Jag älskar att vara Leons mamma! Min faster var här idag på fika och träffade Leon för första gången. Fick jätte fin body med tillhörande byxor av henne som Leon kommer kunna ha snart förhoppningsvis.


Leons pappa och hans gudfar är och köper snickers, fan undra om mensen är på gång kanske? Chokladsugen och hur ont i magen som helst. Kanske helt enkelt bara har glömt bort hur mensvärk känns?


 

Av Lina Råneby - 18 oktober 2010 15:17

  

Leon njuter av fulla drag när han ligger i pappas knä och bajsar. På köksbordet dessutom, alla är vi olika! Tur det. Jag älskar er mina bara mina killar!

Av Lina Råneby - 18 oktober 2010 14:30

Sitter hemma och väntar på att min faster ska komma på besök! Hon skulle komma vid fyra tiden och kanske kommer pappi förbi en sväng också. Leon måste ju ha blivit jätte stor i hans ögon. Leon sitter i sin gunga och gungar, han gnäller lite men har varit jätte snäll och jag tror inte att han har haft ont i magen bara spytt lite grann då och då. 


Men jag kan fortfarande inte förstå att han sov i 8 timmar nonstop, helt otroligt! Det ska vi leva på länge. Han är lite snorig fortfarande så jag tror att han är lite hängig pga av det också!


Victoria som förövrigt var på dåligt humör i går kväll har glippat upp sina mungipor en aning! Så det kanske blir en bra dag trots allt!


Av Lina Råneby - 18 oktober 2010 09:34

Den här natten har varit som ett mirakel, Leon åt 135ml Nan igår och somnade 00,30 nästa gång han vaknade var klockan 06,30. Tror ni att vi trodde det var ett skämt? Var tvungen att kolla på tre klockor för att fatta att det var sant. 


Från och med idag ville ju barnläkaren att vi sk testa ge honom vanlig ersättning för att se hur han blir och mår utav den och eftersom Nutran var slut igår så tyckte vi att det passade bra att byta då. Nu håller vi alla tummarna för att det funkar och att Leo mår bra? Än så länge verkar han må bättre utan att spy floder. Peppar peppar.


Tror att Leon är på väg att somna här bredvid mig så jag ska nog också ta och sova någon timme till. Vi hörs senare!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards