♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Lina Råneby - 13 oktober 2010 21:11

Ett litet liv Men ändå stark
Här i min famn så är du trygg och varm
Det finns ett band som aldrig brister
Jag finns hos dig, gråt ej mer

För du finns inom mig Ja du finns inom mig
Från denna stund Nu och för evig tid
Du finns inom mig Mitt hjärtas hemlighet
Du finns här inom mig Alltid
  

Av Lina Råneby - 13 oktober 2010 19:43

Nu har jag och älsklingen varit nere på ica, det underbaraste som finns är att ta en promenad med dom jag älskar mest! Jag är så stolt över min familj.


Nu ska jag testa laga lasagne med lite hjälp av Vicky och ett färdigpaket såklart!


  

Av Lina Råneby - 13 oktober 2010 16:40

Nu har vi kommit hem efter att ha varit nere på stan en sväng! Träffade Jonas som var väldigt trevligt det blir inte så ofta längre! Vi lånad också ett spel av honom "Upp till bevis" vi har blivit lite av spelberoende här hemma. Vilket är bra eftersom vi pratar sällskapsspel och inte poker! Ikväll blir det lasagne till middag, jag har nog ätit det en gång tror jag och det var ganska smakligt så vi får se hur det smakar ikväll.


    


Vi försöker få Leon att ligga i sitt babygym och titta uppåt, men han ogillar det kan jag lova! Han är ju lite bortskämd av sig och vill gärna sitta i knät 24/7 det är ju mysigt till en viss del men ibland vill man ju faktiskt kunna göra någonting annat samtidigt som han är vaken! Och rapa det hatar min käre lilla plutt och är riktigt usel på det!


  

Här ska våran "Älskling" rapa och en stor fin

hakklapp har han också som han fått av sin mormor!


Tänkte att jag och Vicky ska ta oss en promenad förbi min kära morfar idag också, så han får träffa Leon en stund och sen skulle jag få sängkläder utav honom. Vilket vi verkligen är i behov av så det kan ju inte bli bättre!


Mindre rutiner blir helt enkelt mera liv! 

Av Lina Råneby - 13 oktober 2010 12:40

Vi har haft sovmorgon här hemma för andra gången kanske på fem veckor! Leon valde att somna om efter maten klockan elva och gisssa vem som var överlycklig? Jag! Har precis gått upp och Leon ligger i sin babysitter och gör en massa läten, det är grymt nu när det inte bara är skrik och gnäll utan han får fram lite andra ljud också. Ska börja göra mig i ordning för att gå ner på stan. Ska träffa min vän Jonas som jag inte sett på länge! 


Av Lina Råneby - 13 oktober 2010 00:23

Godkväll, har precis kommit ut ur duschen. Blev en sen men väldigt god middag. Städat och fixat i köket har min underbara Victoria gjort! Är väldigt trött, men måste vänta på att Leon ska äta sitt nattmål innan vi går och lägger oss annars vaknar han ju en timme efter att vi har somnat och nu är han klarvaken! 


Vårat lilla charmtroll har setat med mig och Vicky i sängen och bara myst! Sen satt hans pappa med honom inne i badrummet när jag duschade eftersom Leon älskar värme! Undrar dock om vi har honom för varm med tanke på att an har fått utslag, kan vara värmeutslag minstänker jag?



Nej nu ska jag läsa lite bloggar! Vi hörs i morgon. Tycker dock ni är väldigt dåliga på att kommentera! Om ni bättrar er på kommentarerna så bättrar jag mig på bloggningen, deal? Skulle uppskatta om ni vill berätta vad ni vill att jag ska skriva om, skulle vilja skriva om något mer än bara mitt familjeliv, förslag?

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards