♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lina Råneby - 22 oktober 2010 21:12

Nu sitter jag vid datorn ett tag för lite avkoppling. Leon har varit otroligt gnällig hela dagen och har haft svårt att sova. Jag tror det är slemmet i hans hals som stör honom. Han har ju inte så lätt att hosta. Spytt har han gjort hela dagen också, säkert 6 gånger efter varje måltid. Men jag tycker inte att jag känner av på honom att han har ont i magen? Vad svårt det är att inte veta vad som är felet. Får kanske gå en promenad med honom sen eftersom han älskar att sova i vagnen.


Älsklingen och Dennis ringde nyss i stress. Dom var på ica precis när dom skulle stänga och tänkte köpa med någon mat. Så jag rabblade upp allt vi behövde till tacosen. För det är jag sugen på jämnt och ständigt. Så nu kommer dom nog snart så vi kan sätta igång med maten.


Jag älskar dom här myskvällarna hemma, dom slår partykvällar med hästlängder. Men funderar på att kanske göra krogdebut nästa helg? Halloween och allt. Det återstår att se.

Av Lina Råneby - 22 oktober 2010 18:10

Hemma i vårat mysiga hem, spenderade ju natten hemma hos Vicky. Det var faktiskt också mysigt somnade till den ruttna filmen Zingo. Leon har varit ganska okej i natt, han har myst med mig legat i min famn nästan hela natten. När vi vaknade gick vi ner till stan och mötte upp Vicky som traskade iväg i vinterlandet till jobbet i morse. Gick runt och letade efter lite kläder till Leon. Eftersom det första barnbidraget har kommit så var vi ju tvungna att handla lite. SDet blev en overall som är mycket varmare, en mysmössa, byxor och tröja och en dinousariedräkt. 


          

Jag och Vicky tog en promenad hem till oss i kylan, var jätte skönt att gå och prata. Nu har vi värsta planen för den kommande veckan som vi fan ska följa! Nu ikväll blir det matlagning och bakning. Men först måste vi komma på vad som ska inhandlas. Ska åka till expert också för att lämna in min dator för tredje gången, den här gången ska jag fan få ut en ny dator. Nu är jag trött på att den funkar i tio minuter sen lägger av. Betalar ju en förmögenhet varenda månad för att inte ens kunna använda den. 


Ska tända ljus i hela lägenheten sen så det blir riktigt varmt och låta Leon ligga och mysa utan blöja tänkte jag! En riktigt härlig fredag verkar det som att det blir.

Av Lina Råneby - 22 oktober 2010 12:06

      

Jag & Leon sitter här och morgonmyser, Vicky är på jobbet och älsklingen sover. Snart är det dags att ta på sig kläder och ge sig ut i vinterlandet. Jag älskar snö.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards