♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Lina Råneby - 17 oktober 2010 21:00

Ibland undrar jag hur mycket jag faktiskt kan älska den här lilla pojken. Det är sjukt mycket, ord kan inte förklara!



      

Av Lina Råneby - 17 oktober 2010 17:42

   

Att komma i Jeans jag tidigare haft har inte varit enkelt dom senaste åren. Men jag har ändå sparat vissa jeans ni vet så där som bara tjejer tänker (ifall att jag kommer i dom någon gång) Jag har plockat fram dom nu och testade. Tänk att dom jeansen jag hade när jag var som smalast när jag var 17 i storlek 25 kan jag ha. Dom är tajta men jag får igen knappen och kan använda dom! Det var både jag och många andra som trodde att det var omöjligt. Dom byxorna jag har haft som måljeans är dock för små, jag får upp dom men dom är omöjliga att knäppa med tanke på att mina höfter har blivit bredare och det är inge stretch. Jag får nöja mig med mina Lee! 


Nej nog om jeansprat nu ska jag lägga mig och mysa med min son och fortsätta faschineras av alla hans ansiktsuttryck och hur han bara från ingenstans tvärdäckar och verkligen sover. Han är för underbar.

Av Lina Råneby - 17 oktober 2010 16:08

Nu har vi kommit hem efter att ha varit nere på stan en sväng, fixade knappen på ett par jeans jag har haft liggandes här hemma och Vicky täcknade försäkring på sin älskade iphone som jag för den delen är väldigt svartsjuk på. Leon gnällde lite i vagnen men med hjälp av musik från iphonen tystnade han snart!


Nu sitter vi hemma och jag ska snart ner i tvättstugan och byta maskin, sen ska jag försöka hinna städa lite grann. Jag hatar att ha stökigt. Sängen ska bäddas rent också eftersom våran lillaspyfluga spyr ganska rejält nattetid. 


Jag funderar starkt på att blondera mitt hår, eller göra det lite ljusare. Har tröttnat på att ha det helt svart nu. Tips? Så snälla kommentera.


    

Av Lina Råneby - 17 oktober 2010 12:09

Godmorgon! Har varit vaken med två timmarsmellanrum hela natten. Leon har vaknat efter precis 2 timmar. Han har spytt, behövt byta blöja och legat och snackat lite grann med mig. Måste försöka göra så han äter mer och sällan. Han är ju egentligen inte hungrig när han skriker, han vill ju bara "någonting". Det tar lite tid att lära känna sitt barn, men vi gör framsteg!


Söndag och solen skiner! Jag skulle tippa på att det är iskallt ute. Ska förbi morfar idag och hämta sängkläder och hoppas på att det är ledigt i tvättstugan så jag kan tvätta upp allt. Annars vet jag inte som sker idag, tidigt i säng iaf och det ska jag tammefan hålla idag. 


Ens väns rätta plats är vid ens sida när man har fel

 Vem som helst kan stå vid din sida när du har rätt.


Av Lina Råneby - 17 oktober 2010 01:10

Jag funderar på att byta blogg, jag har tröttnat lite på bloggplatsen. Det är så tråkigt att man inte kan ändra textsnitt på rubriker och att man inte kan göra om som man själv vill. Allt är så simpelt här. Men jag vill flytta med mig alla inlägg och allt. Någon som vet hur man går tillväga då?


Morfar har varit här på besök, och trött Leon sov mestadels av tiden i sin älskade gunga, han somnar så fort han lägger sig i den. Perfekt för oss som har nackproblem efter alla gungnigar, vi kan vila våra nackar ett tag. Vi spelade veckans värsta och det var inte det enklaste, men det gick och duktiga Dennis vann självklart! Nu ska jag ta mig en dusch. Vicky försöker få mig att titta på ensam mamma söker med henne, men jag är inte största fanet av det programmet trots att jag är mamma haha! Trött är jag också, så så fort Leon somnar så ska hans mamma sova.


Fick förresten en massa fina kläder utav Emelie idag, tack så jätte mycket! Skitsnygg adidasdräkt Leon kommer kunna ha om en månad! 


Godnatt Gott Folk!


  

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards