♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Lina Råneby - 7 oktober 2010 22:42

Nu har jag tröttnat på min mage, ända sen jag var liten dvs 12 år ungefär har jag haft ont i magen från och till hela tiden. Trodde att det var mjölken jag inte tålde förut men fick konstaterat att jag bara var känslig mot mjölk. När jag blev gravid så försvann all min magvärk och det var enbart bara gravid ont jag hade. Överlycklig och trodde att det skulle försvinna helt. Men nu är magvärken tillbaka igen, jag vet inte vad som är fel! Men jag ska se till att göra en ordentlig utredning för att få se vad som är fel för jag orkar inte mera. Jag har haft kramper hela dagen idag, och det har inte gett sig. Först nu när jag har satt på värmekudden så bedövar det lite. Nej jag ska nog ta mig tid och ringa doktorn för att en gång för alla få en utredning på vad det är för fel, för såhär orkar jag inte ha det.


Jag har praktiskt taget inte tagit av mig pyjamasbyxorna idag förutom när jag Anna och Vicky åkte iväg och handlade och åt en minibox på max. Nu är vi hemma igen. Sitter och pratar och försöker få stålmansbäbisen att somna för han har inte sovit på hela dagen idag, bara 10 minuters perioder så förmodligen sover han som en stock inatt. Jag har inte hunnit med vardagsrummet idag men det tar vi i morgon! 


Riktig vänskap är sådan som faktiskt känns rakt in i hjärtat.

Av Lina Råneby - 7 oktober 2010 20:19

          

    

Av Lina Råneby - 7 oktober 2010 17:38

Tänk att det har gått en hel månad sen du låg i min mage. Tänk att det var en månad sen jag låg och krystade allt jag hade för att första gången få se ditt ansikte. Tänk att du har funnits hos oss och gjort oss till en liten familj nu i en månad. På ett sätt känns det som att det var igår du kom till oss och på ett annat sätt känns det som att du alltid har varit en del av oss. Du är den som har gjort oss hel älskade lilla Leon. Det är dig vi lever för! Den vackraste stunden i livet var den då du kom.


  

Av Lina Råneby - 7 oktober 2010 15:37

Vi har en liten sjukling här hemma, han har varit helt tyst sen han kom från mamma vid halv elva tiden. Han har gnällt några gånger men inte mer än så. Tycker så synd om honom när han mår så dåligt. Men så länge han inte skriker och bara ligger och myser så är det nog skönt för honom. Just nu ligger han och myser hos Dennis, men han vägrar sova han somnar tio minuter sen vaknar han igen. 


Jag städar sakta men säkert här hemma, har blivit klar med att bädda rent sängarna i sovrummet och donat lite i badrummet. En tvätt ligger i också. Nu ska det lagas lite mat, blir enkelt idag pasta & korv. Ikväll blir det bara mys på hög nivå, kanske en kvällspromenad om vädret tillåter.


  

<3

Av Lina Råneby - 7 oktober 2010 11:38

Vaknade av att det ösregnade ute! Underbart? Nej, igår blåste det storm och idag ösregnar det. Så länge det regnar rör vi oss inte utanför dörren. Leon kom för en timme sen men han ligger fortfarande och sover, längtar tills han vaknar så jag kan mysa med honom. Han är förkyld så han har svårt att andas lilla plutten. Hans mamma har ont i halsen och är förkyld hon också. Men det gör inget. Får tänka på att inte pussa på honom för mycket eftersom hans immunförsvar inte är det bästa.


Gårdagen var trevlig, jag drack 4 cider men kände att det räckte där. Vi satt och snacka lyssna på musik och bara hade det allmänt trevligt. Blev en tidigt kväll vi kom i säng vid ett tiden. Synd bara att Carro hade så ont i sin mage. Men hoppas att det blir bättre med den! Tog en massa fina kort som finns på Vickys mobil så dom får ni se senare ikväll!


Tack mamma för att du var med Leon! Leon hade varit helt lugn i natt vaknat och ätit sen somnat om igen, han kanske är på bättringsvägen? Vågar inte hoppas på för mycket men med lite tur kanske.


    

Haha kolla vilken söt min han gör!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards