♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Lina Råneby - 3 oktober 2010 19:46

Nu har vi laddat upp med två filmer som vi tror kan vara bra! Har även köpt på oss lite cola och godis. Och nu har den lilla prinsen vaknat och ska snart få mat. Tycker dock att han är hungrig lite väl ofta? Men han äter ju och spyr inte så mycket som han gjorde tidigare. Väntar på att Dennis ska komma tillbaka och att Vicky ska pallra sig hit efter jobbet.


          

Av Lina Råneby - 3 oktober 2010 15:57

Verkar som att den här dagen går baklänges, har varit vaken sen klockan 10 och klockan är bara 4. Har iaf tagit mig in och faktiskt ut också ur duschen, trots att jag hellre hade stått där inne resten av dagen. Just nu så har min lilla stjärna somnat i sin babysitter, det tog sin tid men nu sover han till reprisen av Idol. 


    


Ska städa undan lite här hemma, kan inte riktigt förstå hur fort det blir stökigt? Sen vaknar  väl plutten snart och vill ha mat kan jag tänka mig. Får se om det  blir kortspel och film eller inte. By the way kan jag ju meddela att jag satt hemma hela kvällen igår och tittade in i en svart tv för jag trodde det var fel på boxern, men idag upptäckte min älskling att sladden hade råka åka ut. Fyfan vad irriterande rent ut sagt.


Många tankar och många minnen blir starkare,

jag kan le åt alla roliga stunder man haft med dig. Men inget får dig tillbaka. Som när du hämtade mig och Eve i bilen och vi trodde vi skulle dö. När vi spelade in dig när du var full. Din pokerhets när vi var på kris, våran roliga resa till sundsvall, när du och jag satt och spelade mulle tills ögonen gick i kors. Kan rabbla hur mycket som helst. Du var och kommer alltid vara en speciell person, hoppas att du har det bättre nu! 1988-2010

Av Lina Råneby - 3 oktober 2010 13:14


Do not listen to what everyone else says because it is you who knows best! Keep on ignore and do not waste your time on people who want to destroy and create trouble


Fick en fin kommentar som stämmer så bra!

Av Lina Råneby - 3 oktober 2010 11:05

Vaknade upp bredvid två sjuklingar, älsklingen hade feber redan igår kväll och Leon är förkyld. Men jag hoppas på att älsklingen mår bättre när han vaknar så att vi inte blir smittade. Pappa kom förbi såhär på morgonkvisten och myste lite med Leon & än så länge har inte Leon börjat skrika, och inte heller är han trött. Hans ögon är så klarvakna dom kan vara.


Av Lina Råneby - 3 oktober 2010 01:19

Jag är så tacksam för att mamma hade Leon några timmar idag. Tänk att några timmar kan ge så mycket energi. Sen har också lillherrn varit ganska nöjd och mysig ikväll, han har bara skrikit lite grann. Nu är han halvvaken här i mitt knä. Hans pappa ska snart mata honom innan det är dags för oss alla att inta sängen. En sak kan jag lova Leon älskar musik. Så fort en låt tar slut börjar han gnälla. Måste vara för att jag lyssnade massor när han var i magen. Imorgon har jag planerat att ta en lång promenad med vagnen så vi hoppas på solsken!


Man slutar aldrig försvånas över hur folk beter sig? Men det är ju så när man bor i eskilstuna antar jag? Men för er information så har min och SARGONS son brunt hår trots att det ser ut på vissa bilder som att han har blondt hår. Och ja, han har nog fått sin pappas näsa!


Godnatt och tack för mig!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards