♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 22:17

Nu har vi precis ätit en grymt god tacos, som kocken själv har lagat! Ska snart in i duschen med Leon få se om han kanske vill duscha innan han ska sova! För när han somnar sen ska vi sätta oss och spela chicago ska se om Dennis är så bra på det som han säger! Men turgubben Sargon vinner väl säkert! Eller divan Vicky. Eller så är det proffset själv som vinner (dvs JAG).


Har lyssnat på partymusik senaste timmarna för att Leon ska vara lugn och jag måste ju säga att jag är grymt sugen på att gå ut och festa och dansa!!!


 

Här sitter vi och myser och till och med 4 personer fick plats framför webbkameran. Victoria står i duschen och rakar sina otroligt håriga ben så hon kunde inte vara med på detta foto, men det kommer flera!

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 18:34

Nu har jag och Leon just kommit hem efter en lång promenad, vi var ute i över två timmar! Hur skönt som helst, mötte upp mamma på vägen och gick till Lidl och handlade. Men fy fan vad tung vagnen blev när jag lastade in allt under den. Men skönt var det trots att det blåste stormvindar. Och Leon stortrivdes han somnade när jag gick utanför dörren och sover fortfarande.


Har planerat att laga lite tacos, är hur sugen som helst på det! Sen är det ju kanelbullens dag också så en sådan måste man kanske äta, snacka om att vi har tur eftersom Dennis mamma bakade för några dagar sen och vi fick en påse!


    

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 13:45

  

Igår kunde jag sitta med Leon och bara mysa, det var hur underbart som helst. Inget gap och skrik utan han tittade bara runt. Såna stunder är obeskrivliga. Tänk att få titta in i hans ögon och veta att han är våran. Han är den vackraste jag någonsin har sett och han betyder allt för oss. Vi är lyckligt lottade som har fått en sån fin och underbar son!

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 12:04

Nu har jag och Leon kommit hem från besöket på BVC. Han har gått upp till hela 3505g och är 52cm lång. Han valde också att kissa på barnmorskan lilla sötnosen haha! Det blåser rejält ute men det är varmt när man går jag blev nästan svettig. Och vill ni veta en sak som jag är så jävla glad över? JAG HAR SOVIT HELA NATTEN. Från klockan 02,00 till 09,00 Älsklingen och Dennis var vakna med Leon. Jag är så glad och utvilad och jag känner att den här dagen kommer bli en bra dag. Tråkigt bara att dom gick och la sig för att sova en stund nu, då finns det ju inte så mycket att göra och älskade Vicky ska ju till jobbet snart. Tror det får bli en lång promenad tllsammans med mamma sen om hon har tid. 


Måste köpa batterier idag också så jag kan ta nya kort på plutten!


  

Våran Älskling!

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 01:20


I first saw you, I saw love

And the first time you touched me, I felt love.

And after all this time, you're still the one I love.

Looks like we made it. Look how far we've come my baby.

We mighta took the long way.

They said "I'll bet they never make it" but just look at us holding on,

We're still holding on, we're still togheter still going strong.


  

Av Lina Råneby - 4 oktober 2010 01:14

Vi försöker vända på dygnet för den lilla herrn så att han lär sig att sova på natten men det verkar inte funka. Han har inte sovit på fyra timmar, enbart somnat till i fem minuter och sen vaknat igen. Hur jobbigt som helst speciellt när man kämpar för att vända dygnet. Nu är han skrikig som bara den. Ska se om han somnar efter maten nu annars blir det en dusch med pappa och sen försöka sova. I morgon måste vi vara någorlunda pigga för vi har tid på BVC klockan 11 och den här gången får vi inte försova oss! Det ska bli spännande att se hur mycket han väger. Vi har alla gissat på 3600-3700 och längre måste han ha blivit åtminstonde 2-3 cm! Storlek 50 pyjamasarna har blivit för små i fötterna! Mammas och pappas älskling växer snabbt!


Filmerna vi hyrde var för övrigt värdelösa, jag somnade under filmen så intressant var den. 70 spänn helt åt helvete, men sånt är livet. 


Godnatt

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards