♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Lina Råneby - 19 oktober 2010 18:29

Nu har det varit en lång dag och den är inte slut ännu, har varit hos doktorn och tagit bort två leverfläckar som har gjort ont och som jag har mått dåligt över. Det gjorde ont kan jag säga, eller det gjorde inte ont mer än när jag fick bedövningen men att höra och se det gjorde ont. Men nu är det gjort och lite smärta nu i efterhand får jag faktiskt stå ut med. Om man vill vara fin får man lida pin. Elin hjälpte mig att duscha här hemma nu med håret eftersom man inte får blöta ner. Det gick bra jag stod och asgarvade hela tiden.


  


Samtidigt som jag var hos doktorn var duktiga Leon på BVC och han hade gått upp i vikt så nu väger han 4070g 53cm lång! Han är så söt min lille pojk och det är hur bra som helst att han har gått upp även om det inte är några mängder. 


  


När vi väl kom hem så kom Elin, Elli och hennes kille på besök för att träffa Leon och oss självklart. Så nu har han setat och myst så det heter duga hela eftermiddagen och en riktigt mysig bebis har han varit. Hans mamma har ganska ont just nu i både nacke och bröst så det blir lite svårt för henne att mysa riktigt ordentligt. 


Nu hoppas jag att mina två ibumetin värkar, det gör ont kan jag lova!

Av Lina Råneby - 19 oktober 2010 11:39

Godmorgon solstrålar! Nu är jag vaken, som vanligt vaknar jag upp söta Vicky tittar in med sitt lilla face i våran sovrum! Alltid lika kul att vakna upp till en Vicky som har vaknat på rätt sida! Trots att det inte finns en droppe cocacola på 200meters avstånd. Leon har sovit som en liten prins i natt också, varit vaken två gånger bara för mat sen han ha slocknat igen. Är så lycklig eftersom det verkar som att maten funkar bra för honom!


Jag ska hoppa in i duschen och göra ordning mig för att gå till läkaren, jag är grymt nervös och rädd men det ska nog gå bra Vicky ska med mig eftersom samtidigt ska Älsklingen gå till BVC med Leon för att se om han har gått upp i vikt som han ska. Och det hoppas vi verkligen att han har gjort, han ska ju bli en liten knubbsäl! 


Nej, nu är det dags att sätta fart!



Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards