♥ 20år & Leons mamma

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

BLOGAWARD

Av Lina Råneby - 31 oktober 2010 10:00

  


Fick en Award av Tessan en tjejs blogg jag läser dagligen. Tack så mycket, älskar din blogg & att se hur det går för er lilla familj.


Beautiful Blogger Awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Dessa väljer jag att ge denna Award till:


Victoria- Min käre vän, jag diggar din blogg för det första eftersom det är kul att se hur du har sett på dagen som varit trots att vi nästan alltid spenderar den tillsammans. Och jag vet att du alltid är 100% ärlig i din blogg.


Sandra- Bloggen jag går in på flera gånger om dagen, alltid fina/speciella bilder och hon skriver på ett sätt som faktiskt får en att stanna till och läsa igen. Hon skriver personligt men ändå inte. Svårt att förklara, klicka in er och börja läsa så förstår ni.


Evelina- En föredetta kompis till mig, som skriver om allt mellan himmel och jord men mest om hennes styrka till att motstå drogerna. En härlig tjej som faktiskt skriver det första hon kommer och tänka på.  


Johanna- En tjej som gick i min parallell klass förut, hon är en självständig tjej enligt mig och hon skriver på ett sätt som berör än, oavsett om det handlar om kvällen ute på landet hos sina föräldrar eller känslorna hon känner inför en viss person.


Carro- En tjej som precis fått en söt dotter, hon skriver om vardagen och hur allt funkar med familjelivet. Hon är också väldigt mycket inne på att äta rätt och träna på ett bra sätt, så inte bara bäbisblogg där inte.


Mickis- En barndomsvän till mig. Följer hennes blogg för att se hur hon lever sitt liv helt enkelt. Kul att fortfarande kunna hänga med fast man inte är delaktig. Hon skriver om allt och inget i princip. Med en massa fina bilder efter mycket tjat.


Nathalie- Jag började följa Nathalies blogg precis när jag fick reda på att jag blev gravid, hon höll sin hemlighet hemlig länge. Men sen har hon skrivit flitigt om varje dag och den 14 juli kom henne söta Medina till världen.


Sju saker om mig:

- Jag har älskat att spela fotboll sen jag var liten, spelade i sex år. Älskar till och med att titta på fotboll på tv, men helst när det är tjejer som spelar.


- Jag är cocacola beroende, vill bli av med det men det är inte enkelt när alla runtomkring mig dricker lika mycket. Tänk vad jag skulle rasa i vikt utan alla color om dagen.


- Jag älskar allt som har med vintern och snön att göra, stänga in sig och tända massa ljus och bara vara. Klä på sig en massa kläder och gå ut och göra snöänglar. 


- Jag förlorade den som betydde mest för mig när jag var 15 år, men nu vet jag att han tittar ner och ler. Det var en tuff tid men vi klarade det.


- Är ganska "rapp i käften" och har ofta svar på tal på allt, vilket inte alla gånger resulterar i något bra. Önskar ibland att jag tänkte två gånger innan jag sa något.


- Min högsta dröm har alltid varit att få en liten bebis, sen jag var 14 år. Nu äntligen har den uppfyllts och inte vilken som helst utan världens bästa. 


- Jag har en person som står väldigt nära mitt hjärta och det är min morfar. Har varit i flera länder med honom och älskar att bara sitta och snacka skit med honom. Han är den tuffaste och mest älskvärda "gubbe" som finns.


 
 
Evelina

Evelina

31 oktober 2010 13:55

tackar för kommentaren.

http://WindOfChange.bloggplatsen.se

 
nathalie - mamma till medina

nathalie - mamma till medina

31 oktober 2010 14:04

sötnos!!!! medina föddes den 14e juli!! haha

http://nathsstep.blogg.se

 
mickis

mickis

31 oktober 2010 14:52

sötnos!

http://mikaelasedell.blogg.se

 
Alessandra

Alessandra

31 oktober 2010 19:37

Tack vännen!
:D

http://www.alessandra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Råneby - 3 december 2010 01:51

Min nya blogg; KLICKA HÄR

Av Lina Råneby - 2 december 2010 23:02


Och så var magvärken tillbaka! Inget ovanligt?! Irriterande, ligger med värmekudden och hoppas på att Leon vill fortsätta sova tills mammas magvärk har gått över. Vicky ligger och pillar naglarna i andra soffan och älsklingen är och kämpar med deras ...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 21:53


Jag måste få tillägna ett inlägg till en äkta vän! En tjej som kommit så nära mig på så kort tid. En tjej som jag inte skäms det minsta för. En tjej som alltid gör mig glad. En tjej som man bara kan vara arg på i fem minuter. En tjej som gö...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 19:30


Hej gott folk! Jag & Leon har varit hemma hos Vicky hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Jag har strosat runt också och försökt få tag på min IPHONE. Enligt tele2 hade den kommit till eskilstuna. Men den fanns ju ingenstans. Snacka om att först...

Av Lina Råneby - 2 december 2010 14:02

  Älskade bror, var du och besökt oss i morse? Ville du visa att du var där? Du lyckades, jag förstod på en gång att det var du. Jag tror att du besökte mig i drömmarna innan jag gick upp. Jag saknar dig, jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att d...

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards