♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Lina Råneby - 4 november 2010 20:15

Jaha nu är lägenheten städad och disken diskad, maskin i tvätten är på snurr. Tänk att man fick mycket gjort idag också. Ligger och tar det lungt bara, ska snart mata Leon och hoppas på att han somnar så jag kan ta mig en dusch och sova en stund med honom, trötthet har slagit till.


Beställde en IPHONE idag äntligen. Så inom 6 veckor har jag den här. Så från och med då kommer jag byta blogg till wordpress, får hoppas att ni följer med mig dit bort.


 



Våran älsklingskille har skattat otroligt mycket idag, vi satt säkert i tjugo minuter och pratade med honom och han skrattade och pratade tillbaka, vilken underbar känsla det är. Ord kan inte beskriva.

 

Av Lina Råneby - 4 november 2010 17:12


Gårdagen i bilder:

          


           

Av Lina Råneby - 4 november 2010 14:05

Sitter hemma hos Vicky, hon städar som en galning och jag bara sooooftar! Ska kolla runt på datorn efter ett abbonemang med IPHONE. Jag har blivit kär i Vickys telefon, jag som inte ens var svartis i början när hon fick den. Men efter att ha lärt sig den så är man ju beroende. Och tänk bara att kunna blogga från mobilen direkt med bilder och allt, det skulle ni väl vilja? Måste bara disskutera det klart med min man så jag får tillåtelse till en ny mobil, jag som nyss fick en. Lite bortskämd är jag nog allt.


Ska snart ta oss hemåt och tvätta och ta fram något ur frysen som ska ätas ikväll. Skulle vilja ha någon bra film att se i kväll också. Pappa ska komma förbi i eftermiddag, var längesen vi sågs känns det som.




Av Lina Råneby - 4 november 2010 11:34

Jag tackar för en grymt rolig kväll igår! Det blev en oplanerad första utgång på Harrys! Tillsammans med dom bästa. Har inte haft så roligt på hur länge som helst, kan nog säga att så vitt jag vet var det den roligaste utgången ever. Vi dansade alla hela tiden och alla var på toppen humör. Innan vi gick till Harrys satt vi hemma hos Vicky. 


Leon var hos sin farmor och hade varit jätte duktig och snäll. Våran älskade unge. Dagen i dag ska vi spendera med honom åh vad mysigt. Det roligaste var att när vi kom och hämtade herrn låg han och skrattade när han såg Sargon först, sen när jag sa hej till honom skrattade han också. Helt underbart att han känner igen oss.


  

Bilder kommer upp senare! 


Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards