♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Lina Råneby - 17 november 2010 22:56

Okej nu kan vi äntligen säga att vi har varit duktiga! Tror inte det är ofta man berömmer sig själv, men nu har jag och Vicky berömt varandra och oss själva! Vi skurade från topp till golv kan jag lova. Med blåahandskar. Nu är det skinande rent och en helt annan färg! Och äntligen Monica fick vi det rent, haha!


    


Passade på att diska och fixa i köket också, och vet ni vad? För första gången i hela mitt liv är tvättkorgen helt tom, både våran och Leons! Aldrig aldrig har den varit det. Det kallar jag härligt! Så att tvätta i morgon det kan ni glömma. Nu har jag gjort mig förtjänt av en varm dusch, ska dock duscha försiktigt så jag inte skitar ner haha. Leon har varit världens underbaraste och bara setat och tittat på oss efter hans pappa matat honom. Nu har han pyjamasen på och har skrattat åt Vicky en kvart. Världens sötaste.


    


Ska förresten börja i morgon med den där listan som alla pratar om i bloggvärlden. 30 Inlägg om specifika saker börjar med "Om mig" får se om jag hinner det ikväll eller om det blir i morgon håll utkik!

Av Lina Råneby - 17 november 2010 19:13

Bloggen har inte varit min största prioritering idag, med tanke på att internet har fucka sig så tar det ungefär fem minuter att bara ladda upp bloggplatsens hemsida. Det är inte det roligaste då! Vi har hämtat Vickys internet men det verkar inte vilja funka på min dator? Har varit hemma hos Vicky på efterimiddagen och myst. Vi somnade allaihoppa och sov i en timme. Skönaste timmen på länge. Hörde inte ens när telefonen ringde.


Hemma igen och ska sätta igång med projekt badrum! Sen blir det till att laga lite middag tända lite ljus och bada Leon. Ska även massera honom nu ikväll med olja! Mysfaktor 100.


Hoppas på att Vickans internet fungerar sen så ni kan få se lite bilder. Tänker då inte sitta och vänta i 10 minuter på att en mobilbild ska laddas upp. Det förstår ni va?


Av Lina Råneby - 17 november 2010 12:25

Nu är vi hemma igen Jag&Leon. Vi har varit på babymassage och det var någonting som herrn njöt av kan jag lova och att han hade en liten pingla vid namn Emma att titta på under tiden gjorde  honom bara gladare. Han var en duktigt pojke under hela tiden och han verkade gilla massagen så ikväll ska vi testa med olja också så det blir ännu skönare! Han skrek ingentign förns det var dags att avsluta pga att en annan liten kille blev jätte ledsen. Dom orkar tydligen inte mer än en halv timme ungefär. Nästa gång forstätter vi där vi slutade. 


Sen var det dags att väga och mäta Leon. Han har blivit jätte mullig på sista tiden så jag tippade ju på över 5KG och jag hade mer än rätt. 5118g väger han och är 58cm lång. Han ligger snäppet över det vanliga. Trots alla hans kräkningar som jag stör mig så mycket på. Bara i morse fick jag byta 3 gånger på honom plus att han spydde väl 5 gånger i vagnen på väg ner till stan. En sak jag älskar är att vi har fått våran lilla kille att sova som vi vill. i morse fick jag till och med väcka honom för att vi skulle hinna!


Nu är jag hemma igen, väntar på att Vicky ska sluta, får se om vi skulle hem till henne och hälsa på hennes mamma en sväng! Vi hörs senare. Och ni som är på väg ut, det är svinkallt!


Vad tycker ni om nya designen? Hiss eller Diss?

Av Lina Råneby - 17 november 2010 00:14

Har så ont i magen att det inte är roligt längre. Ligger med min vetekudde. Något är det som inte står rätt till. Ska ringa doktorn i morgon. Ska ju dit på torsdag för att göra ett ultraljud på njuren men jag tror inte att det är det som är problemet. Blir galen.


Jag och älsklingen tog en varm dusch förut med tända ljus. Försökte bli av med magvärken. Men det blev inte så. Nu försöker vi få Leon att sova så att vi också kan sova. Om det  går villsäga..


Nej, just nu mår jag inge bra!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards