♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Lina Råneby - 19 november 2010 22:41

Jag har varit värdelös ytterligare en dag på bloggen. Men jag har haft fullt upp. Vi började ju dagen med att åka till IKEA. Vi snabbade oss relativt mycket där inne. Och på vägen hem blev det lite krångligt. Grejerna vi köpt fick inte plats i bilen så vi stod säkert där i en halvtimme och till slut kom min kloka älskling på hur vi skulle göra. Vi kom in i bilen men vi satt inte skönt kan jag lova! Väl hemma så fixade vi och donade med möblerna vi köpt! Morfar var med och hjälpte oss annars hade det nog inte gått. Är skitnöjd med hur det blev, bilder kommer i morgon! 


Erhan & Erkan kom och gjorde oss sällskap för en spelkväll. Dennis Vicky och älsklingen är också inkluderade självklart! Vi började spela hysteriskt roligt men det var för komplicerat och sen spelade vi veckans värsta. Vi spelar fortfarande och det är jätte roligt. Kul att man är så många. 


Har fortfarande en byrå att bygga ihop men det får nog vänta tills i morgon! Är för trött idag. Leon har varit med min mamma här hemma och han har skött sig prima. Nu ligger han och sover men vaknar nog snart för mat.


    

Av Lina Råneby - 19 november 2010 20:22

Första kärleken är väl den personen man vill gifta sig med och dela resten av sitt liv med? Så tänker jag. Sargon Moshi är min första kärlek. Han är den som kom in i mitt liv och ändrade allt. Han satte mitt hjärta på spinn som ingen annan någonsin gjort.


Jag har känt Sargon sen vi var små, när vi var tretton eller liknande. Jag vet att vi strulade till tidigare i våra liv runt 16års ålder kanske. Men sen kom dagen. Jag minns det såväl, han kom förbi mitt jobb på natten och frågade om allt var bra. Det var säkert ett år sedan jag hade sett honom då. Han fråga om allt var bra och om jag hade en kille. Självklart svarade jag nej och vi bestämde att vi skulle festa ihop någon dag. Så blev det inte utan vi träffades mitt i natten av någon annan anledning. Jag var ledsen och ville prata. Det är lite roligt för hur vi träffades berättade Sargon för Leon när han låg i magen som en liten godnattsaga.


  


Vi tog en promenad i regnet hem till Sargons äldre bror och pratade och sov tillsammans. Dagen efter kände jag att det var något speciellt. Jag kände något för honom så fort. Han  betydde något för mig redan nu. Dagarna gick och vi fortsatte träffas. Men han var noga med att säga att han inte ville bli tillsammans med mig han var inte redo för ett förhållande. Men vi fortsatte att träffas trots allt. Jag blev gravid med våran första bebis. Jag antar att det inte var meningen att det var dags då. Vi fortsatte träffas och det var fram och tillbaka. Men sen var det dags igen och denna gång var det ödet. Vi blev gravida igen och vi båda var lika glada. Sargon var inte hemma vid det tillfället, och skulle vara borta i 6 månader. Men vi klarade det, tänk att vi var gravida i ett halvår utan varandra men det gick. Kärleken blev bara större och större. Starkare! Vi blev starkare tillsammans. När han kom hem igen var vi kärare än någonsin och är fortfarande.


Sargon är mannen som jag vill dela mitt liv med, han jag vill gifta mig med och säga ja till. Jag har vetat det från första stund. Han är speciellt, han har tagit mitt hjärta med storm. Jag älskar honom av hela mitt hjärta! Så länge vi har varandra mår jag bra. Tillsammans klarar vi allt. Och att Sargon har gett mig det finaste man kan ge någon. Våran älskade son kommer jag alltid vara tacksam för..


Låten från mig till honom.



  

Av Lina Råneby - 19 november 2010 19:16

Jag uppdaterar mera ikväll, vi håller på och bygger och har oss, det är inte lätt med IKEA grejer kan jag lova! Men det ska gå och jävlar vilket vitt och fint hem vi får!

Av Lina Råneby - 19 november 2010 11:43

Jag har städat och diskat hela morgonen! Och nu är vi klara för att rulla vidare mot västerås och IKEA! Hoppas på att hitta en massa fint, lite har vi redan bestämt oss för på internet. Köpa en massa batterier ska jag också så jag kan knäppa kort sen. Vicky säger dock åt mig att köpa uppladdningsbara batterier men jag vill inte!


Jag återkommer senare!


Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards