♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Lina Råneby - 6 november 2010 23:24

Jag saknar dig så otroligt mycket.

Har tusen tankar i huvudet just nu. Orkar inte blogga.


    

    

Av Lina Råneby - 6 november 2010 21:45

Nu har jag kommit hem efter en kväll hos mamma! Blev bjuden på jätte god mat och trevligt sällskap! Hade det jätte mysigt. Några glas som blev utslagna som inte mormorn i huset gillade men det är smällar man får ta. Ett parti Yatzy som jag mot all tvivel förlorade tacka fan för att Fredde tackade nej till att spela om 100kr. Fick betala en 10 till min lille kusin Tor eftersom jag råkade svära i hans närvaro. Tänk när Leon blir lika stor som honom, helt sjukt! Han var så gullig när han uttalade Sargons namn också "Sajgoon". Nu väntar vi på att Leon ska vakna, han har sovit hela dagen kan jag lova. Vi har haft en familjdag här hemma bara legat och myst i sängen. Vilket kommer resultera i en pigg Leon i natt kan jag tänka mig. Hujeda mig hur ska jag orka? 


Väcka lillen och mata honom för att sen åka till Robins grav och tända ljus. 


Dagen i bilder (Tor min lilla kusin höll i kameran)

        

          

Av Lina Råneby - 6 november 2010 13:32


Jonas är hemma hos oss och umgås! Vi har ätit tacos, ingen nyhet? En äcklig sådan, råkade ha i fel krydda så det blev starkt och konstig smak på köttfärsen. Men vad gör väl det om 10 år? 

  

Av Lina Råneby - 6 november 2010 10:57

Vi är på jakt efter en bilbarnstol! Så om ni vet någon som har en bilbarnstol att sälja så hojta till i kommentarfältet. Den vi har nu väger bly och är riktigt opraktisk. Eftersom vi inte har egen bil så blir det så att man bär stolen ut och in mycket men jag orkar tio meter kanske sen är min arm spagetti. Vi borde nog inte ha stressat så när vi köpte den. Värdelös det ordet räcker. Blir faktiskt lite svartsjuk när jag ser mammor gå runt med bilbarnstolen som om den inte vägde alls. Precis en sån vill jag ha! 


  

Leon klagar dock inte!



Av Lina Råneby - 6 november 2010 08:54

Godmorgon bloggen, solen skiner och det är frost ute. Minus närmare 5 grader har jag hört. En sån här dag borde jag vara glad. Men min mensvärk som är från en annan planet har förstört dagen innan den ens hunnit börja. Har haft ont hela natten och morgonen, vetekudden har nog varit inne i micron ett 10-tal gånger. Nyss tagit 2 ipren och väntar på att min gullunge ska vakna till ordentligt och vilja ha mat. För ligga kvar i sängen så mamma kunde sova gick inte an. Han ville sitta i sin babysitter och där däckade han innan jag ens hade hunnit spänna fast honom.


Ligger i soffan ugglar & läser bloggar. Var tänkt att jag skulle ner mot staden för att träffa Jonas idag igen eftersom han åker till Thailand i morgon, men tror inte jag orkar det så vi bjuder nog hit honom på lite lunch istället.


  

Leon har en förmåga att somna på lite udda sätt/ställen.

Här har han somnat på köksbordet i Vickys knä under ett parti Yatzy.

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards