♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Lina Råneby - 5 november 2010 22:49

Jag älskar dig, du har gjort så att jag har insett

meningen med livet. För dig gör jag allt.

  

Av Lina Råneby - 5 november 2010 22:10

Hur bra stämmer inte rubriken då?

Nu ligger vi här hemma i sängen som vanligt och bara myser. Vicky guppar Leon för att få honom att sova, men han verkar ha gett sig fan på att vara vaken. Vi är inne på sjätte timmen nu. Eller vänta en sekund... Nu sover han! 


Har varit hemma hos mamma en sväng och träffat min kära lille kusin, han har blivit så stor och inte alls blyg som han vanligtvis brukar vara. Sminkad till en varulv var han också. Var inte kvar så länge eftersom jag ville att Leon skulle somna i sin egen säng och jag själv är inte fittforfight heller. Har fortfarande ont i magen så nu har jag vetekudden på igen. Att magen aldrig kan bli bra? En ordentlig undersökning ska göras och vi får hoppas att dom kan hitta felet och kan återgärda det så jag slipper magsmärtorna för resten av mitt liv!


Vill ni veta det roligaste, den där dippen jag har tjatat om hela dagen är jag inte sugen på längre. Tror vi ska köpa oss ett avsnitt av Greys Anatomy och ligga och glo på, men risken finns nog att jag somnar för jag känner mig väldans trött. Min älskling är ute med Dennis och gör ingenting om jag känner dom rätt.


Sargon Moshi, jag älskar dig och jag längtar tills du kan få kalla mig din fru på riktigt


   Ingen kan få mig att le som du, du gör mig till den lyckligaste i världen.

Av Lina Råneby - 5 november 2010 16:58

Dagen har gått fort, efter lite nudlar till lunch åkte jag och Leon till stan & träffade min gode vän Jonas. Har ju blivit dåligt med tid att träffas och jag överhuvudtaget har varit dålig på att höra av mig. Men trevligt var det, fikade på first class sen en sväng på stan för att sen gå hem till honom eftersom lillherrn var hungrig. Duktig var han hela tiden också. 


Sen kom Dennis och älsklingen och hämtade oss, vi åkte till expert för att kriga om att få tillbaka min dator och se på fan, det fick jag! Nu är jag hur nöjd som helst. Batteriet är värdelöst så jag kör bara med strömsladden nu. 


Ligger i sängen med värmekudden på magen, har fruktansvärdt ont i magen. Men thats life. Ska väl hänga tvätt om ett tag, Leon är ute med sin pappa så kanske skulle fundera på att sova en stund? Ikväll ska vi hem till mamma ett tag och vi spenderar förmodligen senkvällen hemma hos Vicky med dom där chipsen jag pratade om förut.

      

Av Lina Råneby - 5 november 2010 12:06

Goddagens! Har varit vaken sen klockan nio men har bara myst med min lilla älsklingskille. Vi somnade nog om i soffan en liten stund förut. Nu har jag precis duschat och den var välbehövlig kan jag lova. Just nu sitter jag och Victoria och funderar på vad man kan äta till lunch. Som går snabbt, det finns ju inte mycket att välja på direkt.


Vet inte vad dagen har att bjuda på, mer än att mina älskade kusiner och morbror och hans fru kommer till mamma ikväll, ska bli hur roligt som helst att träffa dom. Höjdpunkten i helgen, sen vet jag att jag ska äta chips och dipp ikväll också det är också något positivt.


Har hört att det ska vara jätte kallt ute, mys när man har varma kläder!


Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards