♥ 20år & Leons mamma

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Lina Råneby - 14 november 2010 23:07

OjOjOj säger jag bara, efter förra inlägget satte jag igång. Det blev ett jävla projekt att städa lådorna. Det blev ommöblering och vi tog ner garderoben uppe på vinden för att göra en egen garderob åt Leon. Hyllorna passade inte och allt gick åt helvete. Men med lite envishet så gick det till slut. Inte bästa och smidigaste kvaliten kanske, men det duger. Jag och älsklingen höll på att gå i taket, men vi kämpade på. Leon var en snäll liten pojke under tiden. Han satt och mysde med Vicky. Våran lilla skatt. Nu sover han igen efter att ha ätit. Undra om han sover för natten nu? Då kanske hans mamma också ska passa på. In i duschen bara eftersom det är nybäddat i sängen. 


I morgon ska jag upp med tuppen och ringa kfast och kolla vilken plats jag står på angående lägenheten jag pratade om förut. Står vi långt upp så måste vi ringa med en gång och kolla om vi får komma och titta på den. Massa annat praktiskt ska fixas i morgon också, försäkringskassan bla. 


Nej nu måste jag springa ner i tvättstugan och hämta kläderna från torktumlaren, undra om mina grannar blir arga? Nåväl man hinner inte allt inom tidsbegränsningarna.


    

Av Lina Råneby - 14 november 2010 18:09

Jag älskar ljus och jag vet att min pappa också gör det, så min farsdagpresent fick bli ett fint ljus som doftar vanilj med texten:


"Pappa"

Du finns alltid där när jag behöver dig,

Du är en källa av styrka och vägledning

Med dig känner jag mig trygg.

Kanske borde jag berätta oftare hur mycket jag

uppskattar dig men du är den jag älskar.

Du är ljuset i mitt liv.


    


Detta ljus finns med många andra texter på. Till bästa vän, morfar, mamma, saknar dig osv. Perfekt julklapp eller kanske bara som en lite gåva när du tycker någon förtjänar den. Finns på Leklust av alla ställen i Eskilstuna!

Av Lina Råneby - 14 november 2010 17:20

Hemma igen efter ytterligare en lång dag, nu är jag ingen bitter Lina längre. Nu har vi varit ute minsann. Vi gick en långpromenad hem till pappi för att äta lite mat. Trevligt Trevligt, Leon var på ganska bra humör i början iaf. Sen vandrade vi vidare hem till Sargons mamma och där var han på bästa humöret. Han skrattade hela tiden och spydde ner tre ombyten. Måste ju nästan ta med mig hela hans garderob när vi går bort. Har haft en jätte mysig dag tillsammans med min familj. Handlat har vi hunnit göra också. Vi hade ingen ork att gå hem sen så våran älsklings Dennis hämtade oss.


Nu sover Leon, och jag ska plocka in lite grejer i kyl och frys. Vi handlade nämnligen lite på Willys också. Älsklingen är iväg med Dennis men dom kommer snart. Då ska det bli röjning här hemma. Vi ska städa ur lådor och slänga en massa skit. Ett snabbryck uppe på vinden också för att organisera lite. Så vi kan somna med gott samvete ikväll och veta att vi inte bara har ätit hela dagen utan faktiskt gjort nytta.


    


Av Lina Råneby - 14 november 2010 10:37

Godmorgon Söndag! Jag är ganska pigg, har dock värsta magvärken. Vet inte vad det beror på, jag mådde dåligt hela kvällen igår också. Fick sova ut ganska okej idag. Var dock vaken, men det var älsklingen som skötte matningen och allt sånt så jag behövde ju inte gå upp ur sängen! Nu är jag och Leon vakna och världens bästa pappa skulle sova lite eftersom det är Farsdag så unnar vi honom det. Han fick också tre par kalsonger av Leon :)


Vid två tiden är vi bjudna hem till min pappa på mat! Ska bli jätte mysigt, hoppas på att Leon är på humör för att träffa sin morfar också. Blir en långpromenad idag med andra ord, för efter pappa ska vi hem till Sargons föräldrar och hälsa på också. Sen måste vi ju handla, Ohejåhå det verkar bli lite att göra idag.


Vi pratade om att städa under sängen och rensa alla lådor osv idag också så vi blir av med all skit vi inte behöver. Hoppas på att det blir av. Men allt beror ju alltid på Leon! Men han var ju helt utslagen igår efter allt vi gjorde så han borde vara trött ikväll också.


        

Vi mysde igår i sängen, Leon asgarvade & härmade sin pappa hela tiden.

Fick tll och med några bilder med kameran, det är inte ofta!

Presentation


There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Bloggar om min vardag tillsammans med älskling och våran underbara son Leon som kom till världen 7/9 2010 ♡


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar

  • Blogglista.se
  • Bloggar av mammor och gravida
  • bloggping

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards